ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אנחנו לא מטומטמים"

הפיגוע בירושלים: סמוטריץ' דרש מעבאס לגנות והתחמק • צפו

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' דרש ממנסור עבאס שיגנה בפיו את הרצח של אליהו קיי אתמול בפיגוע בירושלים: "חשוב לי שהחברה הערבית שלך תקרא ותבין" | יו"ר רע"מ לא עשה זאת ותקף: "אתה לוקח את התפקיד של אויבי העם היהודי" • צפו בעימות הסוער

הפיגוע בירושלים: סמוטריץ' דרש מעבאס לגנות והתחמק • צפו
סמוטרי'ץ נואם במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עימות במליאה: יו"ר מפלגת מנסור עבאס נדרש היום (שני) לגנות את רצח הקדוש אליהו דוד קיי הי"ד, שנרצח בפיגוע אתמול בעיר העתיקה, אך בתגובה תקף את ח"כ בצלאל סמוטריץ', שביקש ממנו לעשות זאת.

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' ניצל את נאומו על דוכן הכנסת, ואת העובדה שעבאס ניהל את הישיבה, ודרש מהאחרון שיגנה בפיו את הרצח אתמול בעיר העתיקה. בתגובה, יו"ר רע"מ תקף את סמוטריץ' ולא מילא את בקשתו.

"הכעיסה אותי העובדה, אולי תעשה את זה עכשיו, שאתה לא מסוגל להוציא מפיך את המילים 'אני מגנה את הרצח של אלי קיי בירושלים'", דרש סמוטריץ' והוסיף: "תפסיק לפזר מסך עשן".

"תגיד מילים פשוטות וברורות, אנחנו יהודים, אנחנו לא מטומטמים. יותר חשוב לי שהחברה הערבית שלך תקרא ותבין שאתה מגנה את הרצח", אמר.

לאחר שירד מהדוכן, עבאס השיב ליו"ר 'הציונות הדתית': "אם יש משהו שהשפיע עליי בהיסטוריה של העם היהודי זה עלילות הדם והאשמות השווא נגד היהודים, ואת זה אתה עושה היום".

"אתה היום לוקח את התפקיד של אויבי העם היהודי, ומעליל עלילות דם על מנסור. בזירה המוסרית, אין לכם סיכוי מולי", כך לדבריו של יו"ר רע"מ.

אתמול, פרסמה רע"מ הודעה בתגובה לפיגוע, והבהירה: "לאורך עשורים רע"מ התנגדה וגינתה ופעלה כדי למנוע פגיעה בחפים מפשע בשני הצדדים, ותמשיך בעמדה זו במיוחד כאשר מדובר באזרחים תמימים".

בצלאל סמוטריץ מנסור עבאס אליהו דוד קיי פיגוע בעיר העתיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד