י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מחריף את הטון

דוד אמסלם לא מתנצל ומשיב מלחמה • צפו

ח"כ דוד אמסלם תקף מעל בימת המליאה את ערוצי החדשות שמיהרו להשמיץ אותו במהלך סוף השבוע בגלל ציטוט שיקרי שהובא בעיתון דה-מרקר. לדברי אמסלם ניצלו את העובדה שהוא שומר שבת ואינו יכול להגיב • צפו בחלק מדבריו הסוערים

דוד אמסלם לא מתנצל ומשיב מלחמה • צפו
דוד אמסלם במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת דודי אמסלם עלה הערב (שני) על דוכן מליאת הכנסת והשיב מתקפה שערה לעבר ערוצי התקשורת שסילפו ציטוט שלו במהלך סוף השבוע. 

ח"כ אמסלם התייחס למסע הדה-לגיטימציה שעבר לאחר שבעיתון 'דה-מרקר' הובא ציטוט שלו משידור קולי בו התארח ברשת טוויטר, בו כביכול אמר שכשהימין יחזור לשלטון, "הוא יכניס את השמאלנים למכלאות".

"שקרנים, רמאים, נוכלים. אני אמרתי לזרוק את השמאלנים למכלאות?", תהה ח"כ אמסלם בנאום סוער במליאת הכנסת וציין כי "אתם בשמאל הכי מושחתים והכי בריונים במדינת ישראל". לדברי הח"כ מהליכוד, "זה גם מאפיין את השמאל בעולם".

אמסלם אמר כי ערוצי הטלוויזיה ניצלו את העובדה שהוא שומר שבת, והשמיצו אותו מבלי שהוא יכול היה להגיב. לדבריו מהפקת החדשות התקשרו לעוזרת שלו בליל שבת וביקשו לשוחח עמו, אך היא הסבירה להם כי הוא בבית הכנסת ואינו מדבר בשבת.

ח"כ דודי אמסלם לא רק שלא חזר בו מדבריו שעוררו סערה, הוא אף החריף את הטון: "אנו נחזיר לכם מנת אחת אפיים. זה מה שתקבלו. אני אומר לפרוטוקול. זה הדורסנות שלכם. אתם גם אנשים אכזריים. אנו נחזיר לכם מנת אפיים".

דודי אמסלם דני קושמרו נאום במליאה דה מרקר שמאלנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד