י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בת 80 רק רצתה לתקן טלפון באורנג' • מה מכרו לה?

"אשה מבוגרת נכנסת כדי לתקן טלפון, נאמר לה מבלי לבדוק אותו שאי אפשר לתקן והיא יוצאת משם עם המוצרים הכי יקרים שאפל וסמסונג מציעים" • שיטת השיווק

צילום: אבי דהאן
צילום: אבי דהאן

מה אמורים לעשות בני זוג בני 80 עם אפל TV, אייפד מיני וסמארטפון מסוג גלקסי S3?

משתמש בשם אדיר אלבז פרסם אתמול (ד') בעמוד הפייסבוק של חברת אורנג' סיפור מרתיח: דודתו בת ה-80 הגיעה לסניף הרשת באזור מת"מ בחיפה, על מנת לתקן את הטלפון הסלולרי שלה, ויצאה עם המכשירים המוזכרים בתחילת הכתבה.

"מה אישה בת 80, שלא מזמן לימדתי אותה לקבל ולשלוח SMS תעשה עם אפל טיוי??? אני לא יודע מה לעשות אתו בטח שלא רוצה אותו במחירים המופקעים שלכם", כתב אלבז בעמוד הפייסבוק של חברת אורנג'. אלבז גם ציין כי הדודה שלו ובעלה לא דוברים עברית שוטפת.

"לסיכום: אישה מבוגרת נכנסת כדי לתקן טלפון, נאמר לה מבלי לבדוק אותו שאי אפשר לתקן והיא יוצאת משם עם המוצרים הכי יקרים שאפל וסמסונג מציעים בשוק והטלפון והאינטרנט שלכם. מאוד מעניין מה יש לכם להגיד בנושא, או שזה לגיטימי בעיניכם 'מכירה' כזאת", כתב אלבז בסוף הפוסט.

מאז הפרסום, זכה הפוסט לכ-900 לייקים וקרוב ל-500 שיתופים.

התגובה שהתקבלה מאורנג' בעמוד הפייסבוק הייתה, כי נציג של החברה יבוא היום לאסוף את המוצרים בחזרה, וכי הנושא נמצא בבדיקה. "ברגע שנשוחח נשמח לקבל ממך את כל הפרטים כדי לבדוק את הנושא לעומקו", נכתבה בתגובה. "המוצרים ייאספו היום על ידי נציג החברה והלקוחה לא תחויב. אנו נתאם את מועד ההגעה מול הלקוחה או מולך. מעבר לכך יש לציין כי הנושא נמצא בבדיקה".

התגובה של אורנג' אולי תספק את כותב הפוסט, אבל אין ספק שמדובר בשיטה, שאינה ייחודית רק לישראל, ובה מוכרים מנסים לדחוף לצרכנים חסרי הבנה טכנולוגית מוצרים שברור שהם לא צריכים.
זקנה אייפד אורנג אייפון טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד