י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

השכרת אוטובוס לצפון? הכי משתלם עם הסעות דורון

לשירות הסעות אוטובוסים יש שורה של יתרונות. כפי שצוין קודם, לאוטובוסים יכולים להיות גדלים שונים, כמו מיניבוסים, מיניבוסים או אוטובוסים רגילים עם מספר רב של אנשים

השכרת אוטובוס לצפון? הכי משתלם עם הסעות דורון
הסעות צילום: פריפיק

השכרת אוטובוס לצפון תתאים למטרות מרובות, בין אם מדובר במגזר הפרטי או במגזר המסחרי. כיום, הרבה מוסדות, חברות, עסקים ואפילו משפחות גדולות שמחים לשכור אוטובוס לצפון  ולקבל שירות של נהג אדיב ונעים שיסיע אותם לכל יעד בבטחה לאורך כל היום, לרבות נסיעות ציבוריות. והפעילויות המעצבות מהבוקר עד הערב. מדובר בשירות חסכון המאפשר לכל הנוסעים להגיע בזמן לכל מטרה ולאחד את כל הנוסעים. השכרת אוטובוס תספק לכל נוסע תנאים נוחים, יוכל להתרווח על המושבים המרופדים, ליהנות מהמיזוג המתאים ולבלות זמן בפעילויות אישיות או לנמנם להירגע.

כמה עולה השכרת אוטובוס לצפון ?

מחיר השכרת אוטובוס ייקבע לפי מספר פרמטרים - אורך זמן ההשכרה או מספר הקילומטרים, מספר האנשים, הציוד הנדרש ברכב וזמן העונה (קיץ, חורף). במהלך הקיץ או החגים, מחיר השכרת האוטובוס יהיה שונה מחודשים אחרים. עלות השכרת אוטובוס יקרה יותר מהשכרת מיניבוס, למשל השכרת מיניבוס לטבריה, קבוצה של 15 איש, העלות הממוצעת היא 1900 ש"ח, והשכרת אוטובוס זה יכולה להגיע ל-4000 ש"ח.

השכרת אוטובוס בזול

ישנם פרמטרים רבים שיכולים להוזיל את מחיר השכרת אוטובוס. אם אתה רוצה הנחה

עלות האוטובוס ומציאת מחיר זול צריכים לקחת בחשבון את יעד הנסיעה, מספר הנוסעים, התאריך והשעה ומספר העצירות (אם יש). כל תקן משפיע למעשה על המחיר. 

הסעות לצפון ? עשו לכם טובה ותבחרו נכון תבחרו דורון

חברת דורון הסעות מספקת שירותי הסעות בצפון כבר שנים. לחברה מגוון עצום של כלי רכב ממגוון סוגים, אשר פרוסים מצפון הארץ ועד דרומה. נהגי החברה מכירים את צפון הארץ כמו כף ידם ומנוסים בכבישים המסובכים והמפותלים של הצפון . איתנו תהיו רגועים שהנסיעה תחלוף בשלום.

חברת הסעות אוטובוסים

לשירות הסעות אוטובוסים יש שורה של יתרונות. כפי שצוין קודם, לאוטובוסים יכולים להיות גדלים שונים, כמו מיניבוסים, מיניבוסים או אוטובוסים רגילים עם מספר רב של אנשים. להלן כל היתרונות של השכרת אוטובוס כל יום:

פעל לפי כל לוח זמנים שנקבע מראש.

-זמן טוב לכולם לנוח או לדבר אחד עם השני בזמן הנסיעה.

-היו בטוחים בנהיגה כל היום בכביש.

חסכו הרבה דלק.

כמה מושבים יש באוטובוס ?

האוטובוס מהווה כלי תחבורה המתאים לקבוצות גדולות. הוא מכיל בין 50 ל-60 מושבים. ההבדל לא יהיה גדול, אבל כשמדובר בקבוצה גדולה כל שיחה חיונית. במידה ואתם צריכים לספק הסעות למספר רב של נוסעים (כגון כיתת בית ספר או קבוצת תיירים גדולה או לכל מטרה), תוכלו להזמין מספר אוטובוסים שיוצאים מאותה נקודת התחלה וממשיכים לכל יעד. אפשרות נוספת היא לשלב אוטובוסים ומיניבוסים, בהנחה שמדובר בקבוצה שאינה דורשת שני אוטובוסים, ניתן לחלק את מספר האנשים כדי לחסוך בעלויות.

לסיכום

במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר אל תהססו לפנות אלינו בכל שעה . אפילו עכשיו.

הסעות אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד