י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שכב על הכביש"

סמוך לפתח תקווה: ילד חרדי נפצע קשה בתאונה

בתאונה קשה שאירעה הערב סמוך לשכונת גני הדר בפתח תקווה, נפצע ילד כבן 10 באורח קשה מפגיעת רכב מסחרי | הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות קשות בראשו ובבטנו | פראמדיקית מד"א: "הילד שכב על הכביש במרחק של מספר מטרים מהרכב כשהוא בהכרה מעורפלת"

סמוך לפתח תקווה: ילד חרדי נפצע קשה בתאונה
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

ילד חרדי כבן 10 נפצע הערב (שלישי) באורח קשה, לאחר בנפגע מרכב מסחרי בעת שרכב על אופניים בכניסה למושב נחלים שעל כביש 40, סמוך לשכונת גני הדר בפתח תקווה. לפי דיווח של כוחות ההצלה, הילד סובל מחבלות בראשו ובבטנו.

התאונה הקשה אירעה סמוך לשעה לשעה 17:36, אז התקבל דיווח במוקד מרחב ירקון של מד"א על תאונת דרכים עם מעורבות ילד שרכב על אופניים, רכב פרטי ומשאית בכביש 40 סמוך לנחלים. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון 3 פצועים, בהם ילד כבן 10 במצב קשה עם חבלות בראש ובבטן ו- 2 נהגים במצב קל", נמסר.

פראמדיקית מד"א, רוני דביר סיפרה: "הילד שרכב על האופניים החשמליים שכב על הכביש במרחק של מספר מטרים מהרכב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ועצירת דימומים ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה. נהג הרכב הפרטי ונהג משאית שהיו מעורבים גם כן בתאונה ונפגעו באורח קל טופלו במקום ופונו לבית החולים כשמצבם יציב."

יוסי בן כליפה, חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות ילד שרכב על אופניו ושני כלי רכב (מסחרי ופרטי). הילד נפצע באורח קשה ושני הנהגים בכלי הרכב נפצעו באורח קל. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להם בזירה, שלושתם פונו למרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה".

אופניים נחלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד