י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התאונה הנוראה

12 ילדים כולל אחים תאומים, בין 45 הרוגים באוטובוס תיירים

אוטובוס שהוביל תיירים מאיסטנבול לצפון מקדוניה עלה באש בדרכו לאתר נופש, ו-45 מהנוסעים שנלכדו בתוכו נספו, בהם 12 ילדים, מתוכם שני אחים תאומים ושני הוריהם | "טעות אנוש של הנהג או תקלה טכנית הן שתי הגרסאות הראשוניות לתאונה", אמר ראש מחלקת החקירות הבולגרי

12 ילדים כולל אחים תאומים, בין 45 הרוגים באוטובוס תיירים
זירת האוטובוס השרוף צילום: צילום מסך

12 ילדים, כולל אחים תאומים בני 4, היו בין 45 התיירים שנספו כאשר אוטובוס שהוביל אותם לביתם לצפון מקדוניה מטיול תיירותי באיסטנבול שבטורקיה, עלה באש במערב בולגריה בבוקר יום שלישי. כך מסרו גורמים רשמיים.

ההרוגים כללו גם חמישה צעירים מאותה משפחה. שבעה בני אדם שקפצו מהאוטובוס הבוער הובהלו לבית החולים פירוגוב בבירה סופיה והם במצב יציב. הפציעות שלהם כללו כוויות ושברים ברגליים.

התובע הראשי של צפון מקדוניה, לובומיר ג'ובסקי, ביקר בזירת התאונה, שהתרחשה במהלך הנסיעה לצפון מקדוניה. יובסקי אמר כי בין ההרוגים היו 12 ילדים. התאומים, לואן ואלבן אחמטי, שמתו יחד עם הוריהם, אבני וג'יהאן אחמטי, כולם ממוצא אלבני, כך דווחו כלי תקשורת מקומיים.

נראה שהתאונה, שאירעה בסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר, התרחשה כאשר האוטובוס פגע במעקה בטיחות של כביש מהיר, התרסק ועלה באש. האוטובוס היה אחד מארבעה אוטובוסים שנסעו בזה אחר זה לאותו היעד.

שר הפנים הבולגרי, בויקו רשקוב, אמר לכתבים בזירה כי הוא "מעולם לא ראה משהו מחריד יותר, התמונה מחרידה, האנשים שהיו באוטובוס הופכים לפחם", אמר השר.

"טעות אנוש של הנהג או תקלה טכנית הן שתי הגרסאות הראשוניות לתאונה", אמר ראש מחלקת החקירות הבולגרי, בוריסלב סראפוב, לסוכנות הידיעות רויטרס.

אחים תאומים אוטובוס נשרף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד