י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שר החינוך שי פירון מגבש: יועץ חרדי ו'ועדה מייעצת'

התכנית: יצחק רביץ יכהן כיועץ חרדי לשר החינוך, ולצדו 'ועדה מייעצת' של חרדים • המועמדים: "הודיעו לנו שהתקבלנו", אבל "עדיין לא סגור סופית" • "מחכים לחוק ההסדרים"

שי פירון. צילום: פלאש 90
שי פירון. צילום: פלאש 90

גל השמועות על מינויו הצפוי של יועץ חרדי לשר החינוך הרב שי פירון, תופח מיום ליום. הערב (ה) דווח, כי כבר נבחר יועץ ולצדו 'ועדה מייעצת'.

בין חברי הצוות המתוכנן יהיו: רחלי איבנבוים, בצלאל כהן ואשר גולד. היועץ המדובר הוא מי ששמו כבר פורסם כאן בעבר כמועמד מוביל לתפקיד - יצחק רביץ, נציג 'דגל התורה' בביתר עילית.

אולם, מתברר, כי דבר לא נסגר עדיין. המועמדים אישרו כי אכן הוצע להם התפקיד ו"הודיעו לנו שהתקבלנו", אך "זה עדיין בתהליך עיצוב". מועמד אחר אמר: "עדיין לא סגור סופית". ומועמד שלישי הגיב: "אינני יודע מה תהיה חלוקת התפקידים".

עד כה, מאחורי הקלעים התקיימו עשרות פגישות של יצחק רביץ עם השר ויועציו.

בפגישה האחרונה הועלה הרעיון של גיבוש צוות שיעבוד לצד רביץ. וכך עלו שמות (הרעיון: חסיד, ליטאי, ספרדי), והוצעו מועמדים. בתחילת השבוע אמורה להתקיים פגישה בין הצוות המיועד לבין רביץ, אך כאמור טרם נסגר דבר.

יתרה מזו. במהלך הפגישה, דובר כי עד שחוק ההסדרים יוצג בפני הממשלה, ב-13 לחודש, אין טעם לסגור דבר.

רביץ שב ומבהיר כמעט בכל פגישה מחדש, כי אינו מתכוון להוות חותמת גומי של חוק הסדרים כזה או אחר, וכי רק אם יקבל לידיו סמכויות מלאות - ייקח את התפקיד.

האם התייעץ רביץ וקיבל את הסכמת רבני הציבור הליטאי? רביץ אינו מוכן לומר מילה וחצי מילה על כך. אך ניתן להניח כי אם המשיך בסדרת הפגישות, הרי שהתמודד היטב גם עם נושא זה.
שי פירון רביץ יועץ צוות פגישות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד