כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יחימוביץ': "לפיד תוקף את החרדים והציבור מוחא כפיים"

"לפיד מדבר באגרסיביות נגד החרדים, וזה עושה את שלו. אבל זה הסחת דעת הציבור" • "נתניהו, לפיד ובנט - אולטרה קפיטליסטים שעושים כלכלה ישנה ופוליטיקה ישנה"

שלי יחימוביץ וחברים. צילום: פלאש90
שלי יחימוביץ וחברים. צילום: פלאש90

יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ', שיבחה הבוקר (ו) את החלטתו של שר האוצר, יאיר לפיד, להגדיל את מסגרת הגירעון בתקציב הקרוב. עם זאת, יחימוביץ' הבהירה כי יידרשו צעדים נוספים, ותקפה את לפיד על יחסו לחרדים: "הוא תוקף את החרדים כדי להסיח את דעת הציבור".

"ההחלטה להגדיל את הגירעון היא אולי הצעד החיובי הראשון שלפיד עושה", אמרה יחימוביץ' בתכנית הבוקר של ערוץ 10. "הגירעון היה מגיע לשיעורים הללו בכל מקרה, כך שלפיד בסך הכל הודיע על כך מראש ואני תומכת בצעד הזה".

אחר-כך עברה יו"ר העבודה למתקפה נגד שר האוצר: "התכנית הכלכלית של לפיד היא זהה לזו של נתניהו. לכן, כשהוא מגיע לראש הממשלה ומציג לו כביכול את התכנית שלו זה מגוחך, משום שנתניהו בעצמו יכול להגיד לו בעל פה מה כתוב שם.

"נתניהו, לפיד ובנט הם שלושה אולטרה קפיטליסטים, שעושים כלכלה ישנה ופוליטיקה ישנה", האשימה יחימוביץ'. "בעולם כולו הבינו שמדיניות הצנע והקיצוצים כשלה, היא גורמת להאטה. התכנית שלפיד מציע פשוט מורידה פטיש על ראשו של מעמד הביניים, שהוא גלגל הצמיחה העיקרי".

על העימותים הפומביים בין מחנה לפיד לשותפיה החרדים לאופוזיציה אמרה יחימוביץ': "החדש הוא תמיד מלהיב. לפיד מדבר באגרסיביות נגד החרדים, וזה עושה את שלו, הציבור מוחא לו כפיים. לא זה מה שיגרום לנו לגמור את החודש בכבוד, לקנות דירה או לשלם פחות במכולת.

"מה שלפיד עושה זה הסחת דעת. כמו ילדים שאומרים להם 'תראו, הנה ציפור', ובינתיים הולמים במעמד הביניים ובעניים. זו בדיוק אותה המדיניות שהורידה את כוחות של נתניהו והביאה אותו לחוסר פופולריות, לפיד הולך בעקבותיה והוא ישלם על כך מחיר".
יאיר לפיד שלי יחימוביץ' חרדים תקציב תוכנית כלכלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד