י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מעצרם הוארך

מתוך הכלא: התחזו לעובדי בזק - ועקצו פרטי אשראי

שני אסירים בכלא 'אשל' נעצרו אמש ע"י המשטרה, בחשד שיחד עם אדם נוסף, תושב דרום הארץ, התחזו לעובדי בזק ובדרך זו הצליחו לקבל את פרטי כרטיסי האשראי של אזרחים תמימים | בית המשפט האריך את מעצרם

מתוך הכלא: התחזו לעובדי בזק - ועקצו פרטי אשראי
אילוסטרציה צילום: pexels

חוקרי המשטרה עצרו אתמול (שלישי) שני אסירים פעילים, בחשד שהשתמשו בפרטי אשראי שהשיגו במרמה בשיטה סדורה והשתמשו בהם לביצוע רכישות שונות. חשוד שלישי שככל הנראה ביצע את העסקאות תוך שימוש בפרטי האשראי הגנובים מחוץ לכותלי הכלא - נעצר אף הוא.

בעקבות פעילות סמויה של חוקרי יחידת הונאה דרום נעצרו שלושת החשודים, 2 אסירים ששהו יחד בתא משותף בכלא אשל בבאר שבע ותושב הדרום. החשודים נהגו ליצור קשר טלפוני מהכלא עם קורבנות שונים מכל הארץ, תוך שהם מתחזים לעובדי בזק ובדרך זו הצליחו לקבל את פרטי כרטיסי אשראי.

החשודים העבירו את פרטי האשראי של הקורבנות לחשוד שלישי - תושב דימונה שביצע את העסקאות באמצעות פרטי האשראי. החשודים הובאו לבית משפט השלום בבאר שבע, שם ביקשו חוקרי יחידת הונאה דרום להאריך את מעצרם וזה הוארך עד 29.11.21.

"אנו קוראים לציבור לגלות עירנות בכל פנייה אליהם לקבלת פרטי אשראי וזהות ולפנות למשטרה באם מתעורר חשד כלפי הפונה", נמסר מהמשטרה.

כלא עוקץ כרטיסי אשראי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד