י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
52 סוחרים יואשמו

מבצע 'אושן': הושגו ראיות להגשת כתבי אישום

כשבועיים לאחר מעצרם של עשרות סוחרי נשק בחברה הערבית, הודיעה המשטרה כי השיגה ראיות להגשת כתבי אישום נגד החשודים | מדובר כזכור, במבצע המעצרים הגדול ביותר מאז קום המדינה בתחום הנשק הבלתי חוקי 

מבצע 'אושן': הושגו ראיות להגשת כתבי אישום
חלק מהנשק שנתפס צילום: דוברות המשטרה

בסיומה של חקירת הענק "אושן", חשפה עד כה המשטרה ראיות שמובילות לכתבי אישום כנגד 52 חשודים - והשבוע פרקליטות מחוז חיפה תגיש נגדם כתבי אישום ובקשות למעצרם עד תום הליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה, כאשר מחצית מכתבי האישום יוגשו היום ומחציתם יוגשו ככל הנראה מחר.

כזכור, במסגרת הפעלת סוכן סמוי במשך למעלה משנה, על ידי היחידה המרכזית של מחוז צפון, נעצרו 64 חשודים ולאחר חקירה אינטנסיבית חשפו חוקרי המשטרה ראיות כנגד 52 עצורים שהובילו לכתבי אישום בעבירות של סחר בנשקים ואמצעי לחימה - עבירה שהעונש הקבוע עליה בחוק הוא עד 15 שנות מאסר.

במשטרה מציינים כי מדובר במבצע סמוי שהביא להיקף המעצרים הגדול ביותר של סוחרי נשק ולכמות כלי הנשק הגדולה ביותר - 40 רובים, 13 אקדחים, 2 מקלעים ושני מטעני חבלה עם מערכת הפעלה סולארית תקניים מוכנים להפעלה- שנתפסה במבצע מסוג זה.

הפעילות הסמויה בוצעה כחלק ממדיניות מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא, "לייבש את הביצה ולא רק לתפוס את היתושים", שבמסגרתה פועלים שוטרי מחוז צפון לאיתור וחיסול נתיבי ההברחה, הסחר והאספקה של כלי נשק בישובי החברה הערבית.

כתב אישום סחר בנשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד