ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נגד המפלגה שמינתה אותו 

יו"ר המועצה הדתית הזמין את השר וחטף מהתושבים

ראש המועצה הדתית בפתח תקווה ראובן יוסופוב שמונה על ידי ש"ס לתפקידו אירח את השר מתן כהנא ועורר זעם רב גם בקרב הציבור החרדי וגם בקרב הגולשים לאחר שפרסם פוסט מפרגן בפייסבוק על הביקור

יו"ר המועצה הדתית הזמין את השר וחטף מהתושבים
ראובן יוסופוב והשר כהנא צילום: מתוך הפייסבוק של ראובן יוסופוב

סוער בפתח תקווה: ראובן יוסופוב ראש המועצה הדתית בעיר פ"ת הזמין את שר הדתות מתן כהנא ממפלגת 'ימינה' לביקור בעיר ואף חלק לו שבחים בפוסט שהעלה בחשבון הפייסבוק שלו.  

בפוסט כתב היו"ר "כבוד השר וצוות המשרד הגיעו ללשכת ראש המועצה הדתית מר  וללשכת הרב הראשי של העיר הרה"ג מיכה הלוי. בפגישת עבודה שערכנו, סקרנו בפני השר ומנכ"ל המשרד לשרותי דת את הפעילות הרבה והצרכים המיידים של המועצה והעיר".

"אנו רואים בהידוק היחסים עם לשכת השר מטרה חשובה למען שיפור שירותי הדת בעיר למען התושבים. תודה לשר שכיבד אותנו בנוכחותו, למ"מ ראש המועצה הדתית פ"ת הרב אברהם סבג, למנכ"ל המועצה הדתית מר עופר אברהם ולכל צוות העובדים שסייעו רבות. נמשיך לפעול יחד למען שיפור שירותי הדת בעיר למען התושבים".

בדרך כלל אין לראש המועצה בכלל תגובות בפייסבוק, הפעם נכתבו עשרות תגובות נזעמות מתושבי העיר "איך אתה מעז?, בושה וחרפה",  "אייך אתה מעז לצאת נגד הרבנים ביזיון חרפּה,  אל תדבר בשם תושבי פתח תקווה דבר בשמך אנחנו בזים להם ולך" ועוד עשרות תגובות נזעמות על הזמנת השר ממשלת השינוי.

גם בתוך העיר עצמה הרימו גבה וזעמו נוכח הכבוד של ראש המועצה שידוע שהוא נציג מוסכם של ש"ס ואיך יוסופוב הולך ונותן כבוד למי שנגד המפלגה שלך. לדברי עסקנים בעיר ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' "איך אפשר לצאת נגד הוראת גדולי ישראל ולהזמין שרים מהממשלה, ועוד זה נגד מפלגת ש"ס שמינתה אותו לתפקיד". 

ראש המועצה הגיב לתגובות הנזעמות וכתב "כראש מועצה דתית בעיר, אני רואה בקיום שיח מכבד ובתקשורת מול גורמי ממשל חובה כלפיי כלל תושבי העיר וכלפיי התפקיד אותו נבחרתי למלא. תפקיד ראש מועצה דתית הוא שליחות ציבורית ולא תפקיד פוליטי. המועצה הדתית כפופה למשרד לשרותי דת ופועלת תמיד מול השר ולשכתו לשם קבלת תקציבים לתועלת הציבור".

"טוב נעשה עם נשמור על שיח מכבד ועל כבוד הדדי. מותר לא להסכים, חייבים לכבד. אני רואה בקיום מפגשים מסוג אלה חובה כלפי תושבי העיר בכל הקשור לשרותי דת בעיר פ"ת. אמשיך לפעול למען כלל תושבי העיר ולשרת נאמנה את צרכי העיר והתושבים".

פתח תקווה מתן כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד