ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

פרוייקט פארק בבלי: לא מה שחשבתם

רבים שמחפשים מגורים במגדלי יוקרה חושבים כי מדובר במגדלים חסרי אופי אשר מעוצבים בעיצוב אחיד, משעמם לבן או מודרני מידי ולכן לא מעט אנשים נרתעים ממגורים בבנייני יוקרה - אבל פרויקט בבלי והמילה "יוקרה" לא ממש הולכים יד ביד משום שאומנם מדובר בפרויקט איכותי עם דירות בעיצוב מרהיב! אבל הסגנון הוא ביתי יותר, מזמין יותר מרשים ומספק איכות חיים לצד טבע אורבני

פרוייקט פארק בבלי: לא מה שחשבתם
פרוייקט בניה צילום: FREEPIK

אם תמיד חיפשתם מקום איכותי לגור בו בתל אביב, אבל לא העזתם להתחיל לבדוק מפחד שהדירות שתמצאו לא יספקו לכם תמורה נאה לכסף הרב שתשקיעו בהן או שפחדתם שתל אביב היא כבר לא המקום הנעים שכיף לחיות בו - יתכן שפרויקט בבלי הוא הפתרון עבורכם.

בין היתר יש את מי שמחפש דירות בתל-אביב ויש לו תקציב לכך, אבל עדיין אינו מוצא את הדירה איכותית, גדולה מספיק, חדשה מעוצבת ונקייה כמו גם כזאת שאפשר לחיות בה עם קרבה לכל מה שקורה בעיר בשילוב של איכות חיים ואווירה איכותית של אנשים טובים - גם הוא יכול למצוא בפרויקט פארק בבלי את היתרון והפתרון.

רבים שמחפשים מגורים במגדלי יוקרה חושבים כי מדובר במגדלים חסרי אופי אשר מעוצבים בעיצוב אחיד, משעמם לבן או מודרני מידי ולכן לא מעט אנשים נרתעים ממגורים בבנייני יוקרה - אבל פרויקט בבלי והמילה "יוקרה" לא ממש הולכים יד ביד משום שאומנם מדובר בפרויקט איכותי עם דירות בעיצוב מרהיב! אבל הסגנון הוא ביתי יותר, מזמין יותר מרשים ומספק איכות חיים לצד טבע אורבני.

כיצד עוצבו דירות בפרויקט פארק בבלי?

כאשר האדריכלית של הפרויקט עיצבה את המבנה ואת הדירות את המתחם החיצוני והמרכז המסחרי כמו גם את הטבע האורבאני שעוטף את המבנים, היא בחרה עיצוב שמושפע מהעיר ניו יורק שמכיל הרבה חמימות בתוך מרחב המגורים ומחוץ לו. העיצוב והתחושה האורבאנית החמימה הפכו את מתחם הדירות לכלכך ייחודי ומושך.

אז מה צריך לדעת על פרויקט בבלי?

מדובר על בנייני יוקרה שכוללים 175 דירות בכל בניין ונמצאים בשיכון בבלי היוקרתי בתל אביב. הפרויקט הוקם בשנת 2018 והוא מכיל 1100 יחידות דירות בבניינים בני 44 קומות שבכל בניין 700 יחידות דיור. הקרקע של הפרויקט מכילה 100 דונמים של חורש טבעי, שבילי אופניים ומסלולי ריצה, בריכה חצי אולימפית, ופארק ענק מרהיב ביופיו. ביין היתר מי שיגור בפרויקט ייהנה מחדר כושר פרטי, חלל אירועים, חדר טיפולים ושאר אטרקציות שמציע מגדל יוקרתי המכיל דירות מעוצבות בטעם טוב ועל פי צרכים ודרישות שונות. הנוף המרהיב, הטבע, האורבניזם לצד תרבות ומוגרים במקום נעים - ישבו את ליבכם!

לסיכום, פרויקט פארק בבלי יספק לרוכשי הדירות את היכולת ליהנות מסביבת מגורים איכותית  ברמה גבוהה עם מרחב שכולל את כל מה שצריך מרמת הקניות עד בילוי בחדר הכושר או בבריכה ואפילו מרכז מסחרי בית קפה, מסלולי ריצה ואופניים, שבילי הליכה יפים בטבע, מגורים בדירות ענק לצד אורבני מרהיב ודירות מהממות שאפשר לקנות גם בסכומים הגיוניים. כל אחד מאיתנו יכול למצוא עצמו קונה דירה כזאת החל מפנסיונרים שרוצים שינוי עד משפחה צעירה שמרוויחה מספיק כדי לגור בדירות מרהיבות בתל אביב.

פרוייקט תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד