י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"סמל של שלום"

השקעה של עשרות מיליונים: הג'וב החדש של בוגי יעלון

הפוליטיקאי והרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון יהיה יו"ר קרן ההון סיכון חדשה, שהוקמה באיחוד האמירויות, ומתכננת להשקיע כמה עשרות מיליוני דולרים בכ-20 חברות סטארט-אפ צעירות | יעלון: "הסכמי אברהם פתחו לישראל ולאיחוד האמירויות את השער לשיתופי פעולה אסטרטגיים"

השקעה של עשרות מיליונים: הג'וב החדש של בוגי יעלון
משה בוגי יעלון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר עשרות שנים בצה"ל ובפוליטיקה, משה (בוגי) יעלון מתחיל בקריירה עסקית. הרמטכ"ל לשעבר יעמוד בראש חברת קרן הון סיכון חדשה אמירתית.

יעלון ישמש כיו"ר "סינפטק", שהוקמה על ידי קבוצת אבנון ושותפים נוספים מאזור המפרץ. בקרן מתכננים להשקיע עשרות מיליוני דולרים בכ-20 חברות סטארט-אפ צעירות, רובן בתחומים כמו ביטחון המולדת, אבטחת סייבר, פינטק וביטוח.

"הסכמי אברהם פתחו לישראל ולאיחוד האמירויות את השער לשיתופי פעולה אסטרטגיים שישפיעו על שתי המדינות לשנים רבות", מסר יעלון. "במסגרת שיתוף הפעולה שניצור בסינפטק, נביא את הרוח של הסטרטאפ ניישן והטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש לנו להציע למדינות המפרץ".

הוא סיפר כי, "במרכז החדשנות שנקים באיחוד האמירויות, נאפשר לחברות טכנולוגיה ישראליות לגייס משקיעים אסטרטגיים ולפתח את המוצר שלהן בהתאם לדרישות השוק, תוך שיתוף פעולה עם הלקוחות העתידיים שלהם במפרץ. אנו מאמינים שסינפטק תהפוך לסמל של שלום ושיתוף פעולה כלכלי בין ישראל ואיחוד האמירויות".

משה בוגי יעלון איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד