י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אולי הוא ילך עם ברדוגו"

ליצמן נגד אלקין: נוקם בחרדים כי לא תמכו בו במרוץ בירושלים

שר השיכון לשעבר, חבר הכנסת יעקב ליצמן מאשים את השר הנוכחי זאב אלקין כי הוא פועל נגד הציבור החרדי כשהחליט לבטל הקמתה של העיר החרדית שפיר והגיש הצעה חלופית לעיר אחרת בלב הפזורה הבדואית, בגלל שהחרדים  סירבו לתמוך בו בבחירות לראשות עיריית י-ם

ליצמן נגד אלקין: נוקם בחרדים כי לא תמכו בו במרוץ בירושלים
יעקב ליצמן//זאב אלקין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברקע ההחלטות של שר השיכון זאב אלקין בעניין הדיור הציבורי, ביטול התוכנית להקמת העיר שפיר והקמת יישוב חליפי בעומק הנגב, בלב הפזורה, שר השיכון לשעבר, חבר הכנסת יעקב ליצמן מאשים את אלקין כי הוא פועל נגד הציבור החרדי רק מטעמי נקמה לאחר שאלה סירבו לתמוך בו בבחירות לראשות עיריית ירושלים לפני כשלוש שנים.

בדיון בהצעת חוק שיזם ולא עברה, אמר חבר הכנסת יעקב ליצמן: "בגלל שלא ישבנו לחפיפה לכן הוא ביטל את שפיר, כי הוא לא ידע מה לעשות כי לא ישבתי איתו, לדברי ליצמן, "אני לא יודע אם זה פלילי, אבל בטוח שזה לא אתי, אבל לפחות דבר אחד, הוא הודיע לציבור שהוא נוקם", בין הייתר טען ליצמן כי מדובר בנקמה מאחר והחרדים לא תמכו בו בבחירות לראשות העיר ירושלים.

עוד תקף ליצמן את השר זאב אלקין, "הוא לא יודע אף פעם לפני בחירות לאיזה מפלגה הוא הולך, הוא היה בליכוד, אצל העולים, פעם אצל גדעון סער, בפעם הבאה שסער לא עובר אולי הוא ילך עם ברדוגו", לדברי ליצמן, "אני בטוח שאלקין שכבר במפלגה החמישית אולי הוא יכנס גם לערבים, (לסיעות הערביות א.ק.) אולי אתם רוצים לקחת אותו. ביהדות התורה הוא לא יכנס לא ניקח אותו".

ליצמן התייחס מלבד לביטול העיר שפיר כעיר חרדית, להחלטה לשווק דירות לחרדים, במסגרתה אושרה רק דירה אחת בעיר החרדית ביתר, לטענת ליצמן, "הוא נתן לביתר דירה אחת בתירוץ שלא בקישו או שאמר להם לבקש", בדבריו האשים, "הוא מחליט בדיור הוא לא מבין בשיכון". ליצמן סיפר כי "כשהוא היה מועמד לראשות עיריית ירושלים הוא רץ אחרינו כמוטרף כדי שנתמוך בו ובגלל שלא תמכנו בו הוא נוקם בנו" .

יעקב ליצמן שפיר כסיף ראשות עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד