כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

היועץ המשפטי והמפכ"ל יחללו שבת בגלל יח"צ?

במשחק כדורגל בסכנין צפויים להשתתף היועץ המשפטי לממשלה ומפכ"ל המשטרה כדי "לבחון את האלימות מקרוב" • ההשתתפות צפויה להגביר את חילולי השבת במקום

אוהדי בית"ר. צילום: פלאש 90
אוהדי בית"ר. צילום: פלאש 90

חילול שבת במשחקי הכדורגל בישראל הפך לצערנו לדבר שבשגרה, אך בשבת הקרובה ייגרם בעקבותיו גם אירוע חמור יותר - חילול שבת של שניים מהאנשים האמונים על אכיפת החוק בישראל.

מדובר ביועץ המשפטי לממשלה ובמפכ"ל המשטרה, המתכוונים להגיע למשחק שיתקיים בשבת בשעה 19:10 - כשעה לפני צאת השבת- בסכנין, כאשר קבוצת הכדורגל המקומית תארח את קבוצת בית"ר ירושלים, במשחק שנחשב כבר שנים ארוכות מועד לפורענות ולאלימות בין הקהלים.

מלבד מאות השוטרים שיגוייסו לשמור על הסדר במשחק ויחללו שבת, הודיעו גם השניים יגיעו למגרש, כדי "לבחון את הדברים מקרוב... במסגרת המאבק המתמשך והטיפול של מערכות האכיפה בתופעות של אלימות וגזענות בספורט", כפי שפרסם דובר משרד המשפטים. מעבר לכך שלא ממש ברור מה הם יכולים להוסיף בנוכחותם, מדובר בהרחבה משמעותית של חילול השבת, שכן המשטרה תיאלץ להגדיל נוכחות גם בשביל לשמור עליהם עצמם.

אתר NEWS1, החושף את הסיפור, מציין כי בצד העקרוני, שני האנשים הבכירים ביותר במערכת אכיפת החוק עומדים לעבור על חוק שעות עבודה ומנוחה, אך ורק לשם יחסי ציבור. אם כן, שני מגני חוק הרשמיים מתכננים לעבור בפומבי על החוק - כדי לסייע כביכול בשמירה על חוקים אחרים.
משטרה כדורגל שבת בית''ר ירושלים סכנין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד