י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חייל חרדי אוים במכתב: "נלחם בך בכל החזיתות"

מוטי, חייל חרדי, העלה פוסט ברשת, בו סיפר על מכתב איומים שקיבל: "אשתי סיפרה בקול מפוחד שמצאה את המכתב על הדלת: אזהרה על חייך" • בפנים: המכתב

חייל חרדי. צילום אילוסטרציה: פלאש 90
חייל חרדי. צילום אילוסטרציה: פלאש 90



לאחר הפצת פשקווילים וסטיקרים נגד ה'חרדקים', החל השלב הבא במאבקם של גורמים מיליטנטיים בציבור החרדי נגד חיילים חרדים: מכתב חריף נשלח אישית לחייל חרדי, והופץ ברשת החברתית.

המכתב הוא חלק מסיפורו של טוראי מוטי, חייל טרי בצה"ל: "בשעת לילה מאוחרת, נתפסתי על ידי המשטרה הצבאית", הוא מספר. "אין לתאר את הפחד שאחז בי. חשבתי שחיי ישתנו, הרצתי בראשי את התסריטים שהרבנים הגדולים הבטיחו שיקרו למי שיתגייס לצה"ל. לא דובים ולא יער. היה לי זמן מיוחד לתפילות, קיבלתי פטור זקן, הוגש לי אוכל כשר גלאט למהדרין, וניתן לי גם זמן מיוחד ללימוד תורה.

"אבל יום אחד אני מקבל טלפון מאשתי, קולה מפוחד. היא מספרת לי שהשאירו לנו על הדלת מכתב ובו היה כתוב: 'לכבוד העלול להיות חרד״ק. באם עוד שבועיים לא תצא מהבגדים והמקומות הטמאים, נלחם בך בכל החזיתות, במקומות ובזמנים הנכונים'".

על החתום: "אזהרה על חייך. אגודת מרד גטו וורשה הבני ברקי. קצין המרד".

את הפוסט שהעלה מוטי, הוא חותם במילים הבאות: "זאת דרכם לענות על הוכחות מוצקות שמביא חייל מהשטח. באיומים, בהפחדות, בזילות השואה ובהשוואת צה"ל לצבא הנאצי".



המכתב:


חייל חרדק מכתב איומים סערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד