כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חרדית תובעת את 'לנקום': "האיפור לא עמיד בשבת"

חרדית מניו-יורק תובעת את ענקית מוצרי האיפור על הונאה בפרסום • הסיבה: המייקאפ מתוצרתה לא מחזיק מעמד שבת שלמה כמובטח • דורשת פיצוי עתק על עגמת הנפש

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

רורי וייסברג, אישה חרדית מצפון מדינת ניו-יורק, תובעת את ענקית האיפור 'לנקום'. הסיבה: שהמייקאפ מתוצרתה - האמור לספק כיסוי מושלם למשך 24 שעות - לא מחזיק מעמד עד צאת השבת.

לטענת וייסברג, החברה הצרפתית אשמה בפרסום שווא ובהונאה, שכן על האריזה של תכשיר האיפור שרכשה נכתב בבירור שהוא מספק "שלמות לאורך זמן" במשך 24 שעות, מה שלא קורה בפועל.

את התביעה הגישה בשל חגיגת בר המצווה של בנה הבכור. לרגל האירוע, היא חיפשה במיוחד מייקאפ בעל יכולת כיסוי ממושכת, כדי שיחזיק מעמד במשך כל השבת.

כפי שמדווח ה'ניו יורק פוסט', ציינה התובעת כי הפרסום שקרי, משום ש"הטענה שהוא מחזיק 24 שעות הינה מרכזית בעצם רכישת המוצר על ידי התובעת, בשל היותו מייק אפ שאמור לסייע לה לשמור על חוקי דתה וכן לשמר מראה טבעי".

בתביעה היא דורשת מחברת האיפור לנקום, השייכת ללוריאל, לשלם פיצויים חסרי תקדים לה ולכל אשה אחרת ש"נפגעה מההונאה", וכן לשנות את אופן השיווק של תכשיר האיפור.

דוברת מטעם חברת לנקום מסרה בתגובה: "לנקום מאמינים באופן נחרץ שלתביעה אין שום בסיס, ואנחנו עומדים מאחורי המוצרים שלנו בגאווה. אנחנו נתמודד מול ההאשמות הללו בתקיפות בבית המשפט. כיוון שהנושא הזה כרגע נמצא בתחום הליטיגציה, אין לנו אפשרות להגיב עוד".
איפור תביעה שבת בר מצוה לנקום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד