י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחוזת הנופש החלומית של העשירים

האי הסודי של הטייקונים הישראליים; זו התוכנית

קבוצה של טייקונים ישראלים מתכוננת בימים אלה לרכישה משותפת של 80 דונם באי היווני 'לפקדה'. המטרה: הקמת מתחמי נופש פרטיים לשימושם הפרטי של הרוכשים. אלה הטייקונים שמצטרפים ליוזמה החלומית

האי הסודי של הטייקונים הישראליים; זו התוכנית
אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

קבוצה של טייקונים ישראלים מתכוננת בימים אלה לרכישה משותפת של 80 דונם באי היווני 'לפקדה'. על פי הדיווח באתר 'אייס', מטרת הרכישה היא הקמת מתחמי נופש פרטיים לשימושם הפרטי של הרוכשים, באי שנחשב פחות מתוייר ויותר אקזוטי, ואפשר ליהנות בו מגישה לים ומנופי טבע ירוקים.

על פי הדיווח, מי שמוביל את קבוצת המשקיעים, הוא הראל ויזל, איש עסקים ישראלי, המכהן כבעלים, מנכ"ל ודירקטור בחברה הציבורית "פוקס-ויזל".

בקבוצת הרכישה של ויזל נמצא גם דוד פתאל בעל השליטה ברשת מלונות פתאל, לילך טופליסקי שותפה בקרן פימי ומנכ"לית בנק דיסקונט בדימוס, חן למדן בעלי חברת אוריין, וכן, המיליארדר צחי נחמיאס. החבורה מתכננת ככל הנראה לרכוש את השטח העצום כדי לבנות מתחם נופש סגור שיכללו בו יחידות פרטיות לכל אחד מהרוכשים, שגם ייבנה באופן פרטי את אחוזת הנופש החלומית שלו באי היווני.

התוכנית לחלוקת השטח ואופי הבנייה מתגבשת בימים אלה בין נוגעי העניין, כשקבוצת הרכישה של ויזל עתידה למנות עד עשרה חברים. מתוך השטח העצום שיירכש, ייתכן וחלקים יוקצו לשימוש נוסף מלבד בתי הנופש במתחם המשותף, אך כרגע זו המטרה המרכזית.

מדובר במחיר של כ-200 אלף יורו לדונם שטח באי באיזורים הטובים שלו, אליהם מכוונים בקבוצת הטייקונים. בסיכום פשוט מדובר בשטח שעלותו תגיע לכ-18 מיליון יורו, לפני הבנייה, כשכאמור, ייתכן שחלק מהשטח ישמש למתקנים שיחזירו את ההשקעה.

יוון טייקונים עסקת רכישה קבוצת רכישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד