ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הכי משתלם, הכי מעשיר

כך הופכים חרדים להייטקיסטים בכירים תוך חודשים ספורים

הקשיים שעומדים בפני צעיר חרדי שחפץ להשתלב בתעשיית ההייטק המשגשגת זוכים למענה ייחודי בתכנית 'מעלות 3' של ארגון 'חברים' מטעם השירות האזרחי ובשיתוף זרוע העבודה עבור צעירים בגילאי 21-28: הכשרה חינם פלוס מלגת קיום, והעיקר: ניסיון מעשי יקר ערך • כל הדרך לאופק תעסוקתי איכותי

כך הופכים חרדים להייטקיסטים בכירים תוך חודשים ספורים
עבודה בהייטק צילום: unsplash

כיום, אברך צעיר, כזה שהקים את ביתו ובעצת רבותיו נאלץ לצאת לעבוד בכדי לפרנס את משפחתו, עלול להיתקל באין ספור קשיים ומהמורות. אם בעבר ניסיתם להיכנס לשוק התעסוקה הישראלי אתם בוודאי מכירים את המכשולים המרכזיים שהם בעיקר היעדר הכשרה מקצועית וניסיון מעשי.

האתגרים הללו מאלצים רבים מהצעירים שבחרו לצאת לשוק העבודה לבחור בעבודות שאינן בהכרח מספיקות לבעליהן ואין בהן די כדי להתפרנס בכבוד. כך מפספסים רבים את הפוטנציאל הגלום בהם, אותו יכלו לממש לעיתים בחברת הייטק גדולה ואף להתפתח מעבר לכך ולזכות לפרנסה מכובדת מאוד בסכומים העולים בשיעור ניכר על המקובל בחברה החרדית בישראל.

כדי לענות על הצורך הזה ולייצר אופק תעסוקתי משמעותי, השיקו בארגון 'חברים' של רשות השירות האזרחי בשיתוף זרוע העבודה את תכנית 'מעלות' במהלכה מקבלים משתתפי התוכנית הכשרה מלאה ומקצועית במימון מלא, ומעטפת מקצועית הדוקה המלווה אותם לאורך כל התקופה, שבמהלכה הצעיר לומד מקצוע וצובר ניסיון תעסוקתי איכותי ומקבל מלגת קיום של אלפי שקלים למחייה ועוד שלל הטבות לכל אורך הדרך.

תכנית 'מעלות' מציעה היבטים שלא תמצאו בשום מקום אחר. המרכזית שבהם היא הניסיון המעשי שחבריה רוכשים, כאשר לאחר ההכשרה המשתתפים צוברים ניסיון מקצועי ע"י עשיה משמעותית בגופים ממשלתיים שבקלות רבה ניתן להיקלט בהם או במקביליהם לעבודה קבועה עם סיום התקופה, בעקבות כך בוגרי התוכנית נהנים מהילה מיוחדת ומבוקשים מאוד בשוק התעסוקה בתחומים בהם התמקצעו.

בימים אלו נפתח הרישום למסלול השלישי של 'מעלות'. על רקע ההצלחה חסרת התקדים של המסלולים הקודמים מתמקד הפעם המסלול בלימודי פיתוח ובדיקות תוכנה, תחומים שנחשבים להבטחה גדולה ביותר עבור הצעיר החרדי. התכנית מיועדת לצעירים בגילאי 21-28.

חלק משמעותי לא פחות הוא היכולת להשתלב בתכנית במעמד תקין. היכולת ללמוד מקצוע ולהשתלב במשרות משתלמות בשוק התעסוקה ובעולם ההייטק בפרט היא בשורה ייחודית שמביאה איתה תכנית 'מעלות 3' עבור הצעיר החרדי.

אם גם אתה חולם על עתיד תעסוקתי בהייטק, מהיום לחלום שלך יש תוכנית!

בתוכנית "מעלות 3" תוכל להשקיע ללמוד ולהתמקצע תוך עשיה משמעותית ולכוון לאופק תעסוקתי גבוה. מעוניין להיות מאלה שפרנסתם ברווח, מאלה שיכולים לכלכל את בני ביתם בהרחבת הדעת? זו ההזדמנות שלך להצטרף לתוכנית ''מעלות 3".


הצטרפו למסלול המדהים להצלחה>>
מיועד לגילאי 21-28

הייטק עבודות לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!