י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בלי לקצץ בשכרם

עובדי הבנק עברו לארבעה ימי עבודה בשבוע

צוות הבנק הבריטי המבוסס על סמארטפונים בלבד, הועבר לשבוע עבודה מקוצר בן ארבעה ימים בשבוע, תמורת אותו שכר, כדי להפוך אותם ל"שמחים ובריאים" יותר | המנכ"ל: "העובדים מספקים שירות לקוחות טוב יותר, אנחנו עושים את זה כבר שלושה שבועות"

עובדי הבנק עברו לארבעה ימי עבודה בשבוע
סמארטפון. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

עובדי הבנק הבריטי הדיגיטלי 'אטום' (ATOM), יעבדו 34 שעות בשבוע וייהנו מסוף שבוע קבוע בן שלושה ימים כדי להפוך אותם ל'שמחים ובריאים יותר'.

430 עובדי הבנק עובדים 34 שעות על פני ארבעה ימים, במקום 37.5 שעות על פני חמישה ימים מאז 1 בנובמבר. הם עובדים בין 9:30 ל-16:30 בימי שני עד חמישי, ומוסיפים שעה נוספת לכל יום עבודה שלהם אבל לוקחים חופשה בימי שישי, שבת וראשון.

חלק מהצוותים במרכז הקשר עושים משמרות שונות - אך גם פחות שעות - כדי לוודא שהמשרד פועל כל השבוע. ה'דיילי מייל' מדווח, כי זה קורה על רקע מחסור בעובדים, כשחברות רבות מנסות לשמר עובדים על ידי תגמול בשעות גמישות. מנכ"ל בנק 'אטום', מארק מולן, בן ה-53, אמר ל'דיילי מייל', כי המהלך לא הפחית את התפוקה אלא הפך את העובדים למאושרים ובריאים יותר.

הוא הוסיף: "אם אתה יכול לעשות דברים ביעילות במשך ארבעה ימים כמו במשך חמישה, אז למה לא, העובדים מספקים שירות לקוחות טוב יותר, אנחנו עושים את זה כבר שלושה שבועות, ואנחנו לא יכולים לראות מדד עסקי אחד שאנחנו יכולים להצביע עליו שהידרדר".

בנק 'אטום' הושק ב-2016 והוא חשבון בנק רק עם גישה לסמארטפון, כלומר אין סניפים, ומשתמשים נכנסים לחשבונות שלהם בצורה דיגיטלית. הבנק הדיגיטלי מגובה על ידי ענקיות ההשקעות Toscafund Asset Management ו-Schroders, כמו גם ענקית הבנקאות הספרדית BBVA. הבנק מציע חשבונות עובר ושב, תוכניות חיסכון והלוואות. הלוואות המשכנתאות שלה הגיעו זה עתה ל-3 מיליארד ליש"ט.

שעות עבודה בנק דיגיטלי אטום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד