י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עזבה עם פיג'מה

הסבתא פרסמה ביקורת רעה וסולקה מהמלון באישון ליל

ג'ורג'יה: סבתא ונכדתה סולקו ממלון באמצע הלילה על ידי המשטרה לאחר שנתנה ביקורת של 3 מתוך 5 כוכבים באתר בו ביצעה את ההזמנה

הסבתא פרסמה ביקורת רעה וסולקה מהמלון באישון ליל
חדר במלון - אילוסטרציה צילום: pixabay

סבתא בת 63 סיפרה שהיא סולקה ממלון בג'ורג'יה על ידי המשטרה באמצע הלילה לאחר שפרסמה ביקורת גרועה באינטרנט, בעלי המלון אילץ אותה ואת נכדתה בת השש ללכת למלון אחר סמוך בפיג'מה.

סוזן לגר בת 63, לקחה שלושה לילות במלון בעיירה הלן בג'ורג'יה בספטמבר האחרון, כאשר לפתע קיבלה טלפון ממנהל המלון שאמר לה שהיא חייבת לעזוב.

זה הגיע זמן קצר לאחר שאתר ההזמנות שם הזמינה את המלון, ביקש ממנה להשאיר ביקורת לאחר ביצוע הצ'ק-אין. לגר עשתה זאת, היא כתבה שהנכס מוזנח, היא גם התלוננה שהשירותים בחדרה לא שטופים כמו שצריך ושהבריכה סגורה.

לגר סיפרה ל'דיילי מייל', כי המנהל צרח עליה בטלפון. הוא אמר, "תצאי עכשיו, אני מתקשר למשטרה", סיפרה לגר. היא אמרה שהמנהל אמר לה: "תצאי, את משקרת, את משקרת. נתת לי ביקורת גרועה". היא סיפרה שהיא אמר לה לעצמה, "אוי אלוקים, זו שיחת מתיחה?". לגר נאלצה לצאת לאחר שהשיבה לאימייל מאתר ההזמנות ששאל, 'איך החדר שלך?' היא נתנה שלושה מתוך חמישה כוכבים, וכתבה ש"מקומות הלינה היו מוזנחים, הבריכה לא פתוחה והשירותים לא שטופים היטב". אך היא לא ידעה שביקורות מועברות להנהלה במהלך שהות האורח.

היא סיפרה כי שוטר דפק אצלה בדלת, ואמר לה לעזוב באמצע הלילה. "הם באמת יכולים להעיף אותי באמצע הלילה, ממלון בגלל ביקורת של שלוש וחמש כוכבים?" שאלה לגר את השוטר. והוא אמר, "כן, גברתי. זה במסגרת החוק".

לגר אמרה שהיא והנכדה שלה נאלצו ללכת כברת דרך קילומטר במורד הרחוב למלון פיירפילד בפיג'מה. בדו"ח משטרתי שמתאר את הסיבה לכך, כתב הקצין הלן: "לגר נתן למלון ביקורת גרועה". החוק בג'ורג'יה אומר שלא ניתן להעיף אורחים לפני שנגמר הזמן ששילמו עבורו, אבל הוא קובע סעיפים שכן אפשר להעיף, אם זה בגלל אי תשלום, אי עמידה בכללי המקום, או כל פעולה אחרת של "אורחים לא רצויים".

לגר אמרה שהיא והנכדה שלה נאלצו ללכת כקילומטר במורד הרחוב למלון אחר בפיג'מה. בדו"ח משטרתי שמתאר את הסיבה לכך, כתב השוטר: "לגר נתנה למלון ביקורת גרועה".

ביקורת בית מלון ג'ורג'יה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד