כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרב ברלנד על מפוצץ הפרשה: "להתפלל לזיכויו"

לאחר שעודכן על מעצרם של ארבעה מחברי קהילת 'שובו בנים' לשעבר, שהובילו לפרסום החשדות נגדו, ביקש הגר"א ברלנד מתלמידיו: "להתפלל שיצאו זכאים ויחזרו בתשובה"

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי

"צריך להרבות בתפילה עבור אלו שנעצרו בשבוע שעבר, להתפלל שיצאו זכאים במשפט נגדם. לכוון שהאנשים הללו יחזרו בתשובה", כך הרב אליעזר ברלנד, ראש מוסדות 'שובו בנים' השוהה בימים אלו במרוקו, בהתייחסות למעצרם של ארבעת החשודים בסחיטה באיומים ובעבירות נוספות הקשורות באירוע הירי בשכונת מאה שערים על רקע הפרשה שמסעירה את הקהילה.

בסוף השבוע שעבר, יומיים לאחר מעצרם, עודכן הרב ברלנד על כך שארבעה בני אדם שנמנו על בני קהילתו בעבר - נעצרו בגין החשדות הללו. עקב כך, השמיע הרב את הדברים המפתיעים בסעודת מלווה מלכה שהתקיימה אמש במרוקו.

אחד מהעצורים בפרשה הוא איתי נחמן שלום, מי שגרם לפפרסום החשדות החמורים נגד הרב.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר אחד ממקורבי הרב ברלנד: "ככל שעובר הזמן אנחנו לומדים יותר ויותר על גדולתו של הרב. עד כמה הוא אוהב ומרחם על כל יהודי - אפילו כשמדובר באדם שלכאורה נחשב לשונאו".

בתוך כך, בית המשפט השלום בראשון לציון שחרר הבוקר את החשודים איתי נחמן שלום, אביו, ארז שלום ואופיר כהן למעצר בית בתנאים מגבילים. איתי שלום נשלח למעצר בית למשך 9 ימים, והיה עליו להפקיד ערבויות כספיות.
הרב אליעזר ברלנד אויבים תפילה תשובה איתי שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד