י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סגן נשיא אנדורה התרשם מיזמי ההייטק החרדים

במפגש שקיים סגן נשיא אנדורה ג'ורדי גלרדו המבקר בישראל עם אנשי עסקים בכירים במשק, ביוזמת עו"ד משה אוסדיטשר כבעל קשרים עם נסיכות אנדורה בישראל, השתתף מנכ"ל קמא-טק הרב משה פרידמן יחד עם מספר סטארטאפיסטים ויזמים חרדים מענפי הסייבר והפיננסים

סגן נשיא אנדורה התרשם מיזמי ההייטק החרדים
סגן נשיא אנדורה בביקור צילום: יח"צ

עו"ד משה אוסדיטשר המשמש כבעל קשרים עם נסיכות אנדורה בישראל,, אירח סביב שולחן עגול בבני ברק, שורה של אנשי עסקים בכירים עם סגן נשיא אנדורה ג'ורדי גלרדו פרננדס המבקר בישראל. גיירדו משמש במקביל גם כשר לענייני כלכלה ועסקים של הנסיכות.

לצד אנשי עסקים בכירים במשק הישראלי בתחומי הנדל"ן, תיירות, חקלאות, בריאות ועוד, השתתף גם משה פרידמן מנכ"ל קמא-טק, ויחד איתו מספר סטארטאפיסטים ויזמים חרדים בוגרי קמא-טק שהשתלבו בענפי הסייבר והפיננסים. סקטור הבנקאות בנסיכות הוא גדול במיוחד עקב היותה מקלט מס, ולכן חברות טכנולוגיות לתעשיית הבנקאות , הפיננסיים והסייבר יכולות למצוא בה כר נרחב לפעילות. שורה של שיתופי פעולה עסקיים נרקמו במהלך המפגש, וסגן הנשיא אף הזמין את המשתתפים לביקור גומלין בנסיכות.

סגן נשיא אנדורה התרשם מאד מהיזמים החרדים וציין כי הוא מאד מתפעל לראות את היזמות החרדית.


התרשם מהיזמות החרדית • יח"צ

הרב פרידמן, מספר כי המפגש עם סגן נשיא אנדורה העניק לכל המשתתפים במפגש, הצצה מרתקת לכלכלה של הנסיכות, שעד כה רק חברות ישראליות מעטות השקיעו במקום. "כלכלת אנדורה מרתקת בגלל האופי הייחודי שלה. מפגשים מהסוג הזה פותחים ליזמים ולסטארטפיסטים פתח ומהווים כרטיס כניסה לשווקים חדשים, שעד כה לא היינו חשופים אליהם".

פרידמן מדגיש, כי בעולם הגלובלי של היום , יזמים בנקודה אחת של העולם יכולים לפעול בעסקים בקצה השני של העולם וקיימות הרבה מאד הזדמנויות בשווקים שמתפתחים, כמו במקומות מסוימים באירופה ודובאי. המטרה היא לאתר את ההזדמנויות ולייצר את הקשרים העסקיים המתאימים.

המפגש עם סגן נשיא אנדורה, מהווה המשך ישיר לפעילות של קמא טק, להביא את בשורת ההייטק החרדי לכל נקודה בעולם. בחודש האחרון השתתף פרידמן במשלחת של 200 אנשי עסקים והייטק ישראלים שנסעו ביוזמת מכון היצוא ובנק הפועלים, לביקור של מספר ימים באיחוד האמירויות, אבו דאבי ודובאי. חברי המשלחת נפגשו עם בכירי ממשל, אילי הון, בכירי עולם העסקים, אנשי פיננסים, מדע וטכנולוגיה, על מנת ליצור קשרים עסקיים ולפתוח דלתות להזדמנויות לשיתופי פעולה.

עו"ד אוסדיטשר: "שמחתי לארח בישראל את המשלחת הרשמית של אנדורה בישראל ברשות סגן הנשיא, אירוח מבורך כחלק מעידן חדש ושגשוג כלכלי בין המדינות.

במסגרת אירוח המשלחת, נחשף הנשיא בפעם הראשונה לחברות סטרטאפ רבות, למיזמים עסקיים, כחלק מהתעניינותה של אנדורה בכלכלת ישראל וברצון לשיתוף פעולה פורה.

אין ספק, כי מפגש זה, כחלק מסדרת מפגשים יניב פרי הן לתועלת העם בישראל והן לאזרחי אנדורה ".

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד