י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשנות השלושים לחייו

אסון: לקה בליבו והדרדר עם הרכב לים המלח

ברכב שאותר בתוך ים המלח נמצא גבר בשנות ה-30 לחייו כשהוא מחוסר הכרה. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו. הערכה כי לקה בליבו ורכבו הדרדר למים

אסון: לקה בליבו והדרדר עם הרכב לים המלח
הרכב בים המלח צילום: שימוש לפי סעיף 27א

כוחות ההצלה נאלצו בצהריים (חמישי) לקבוע את מותו של גבר בשנות השלושים לחייו, שאותר ברכבו בתוך מי ים המלח כשהוא מחוסר הכרה. לפי הערכה, הוא לקה בליבו וכתוצאה מכך הדרדר למי ים המלח.

הטרגדיה אירעה סמוך לשעה 12:30, אז התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על נהג רכב שככה"נ איבד את הכרתו על רקע רפואי והדרדר לים המלח. "חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 30 ומעניקים טיפול רפואי לאישה בת 23 במצב קל".

לאחר ביצוע פעולות החייאה ממושכות, נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו.

"הגענו למקום במהירות וראינו רכב בתוך המים, ואזרחים ומבצעים פעולות החייאה על גבר שחולץ לאחר שנלכד בתא הנהג", סיפרו החובשים של מד"א עדן מילמן וגלעד רגב. "המשכנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. צעירה בת 23 שהייתה גם היא בתוך הרכב, לא נזקקה לפינוי לבית החולים".

חובש הצלה עזריאל שניצר סיפר: "כשהגעתי למקום מצאתי רכב שקוע בתוך המים, ובו נהג כבן 30 מחוסר הכרה לאחר שככל הנראה איבד שליטה על רכבו בשל אירוע רפואי. למרבה הצער, לאחר פעולות החייאה מתקדמות, נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו במקום".

 

ים המלח אירוע לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד