י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צריך להתקין הכול מחדש

תקלה רצינית: לאלפי חרדים נמחק כל החומר מהמכשיר

לאלפי משתמשי 'מושגח פלוס' המסונן, המכשירים התאפסו לגמרי וכל החומרים נמחקו. מדובר על עשרות אלפי לקוחות חרדים. לא ברורה סיבת התקלה | מושגח פלוס: "מי שברשותו מכשיר כזה שינתק אותו מהרשת האינטרנטית ויגבה את כל החומר כדי למנוע עוגמת נפש מיותרת" | 'בחדרי חרדים' עם הפרטים והקולות מהלקוחות שחווים את התקלה

תקלה רצינית: לאלפי חרדים נמחק כל החומר מהמכשיר
אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

תקלה רצינית בשעות האחרונות בחברת הסינון 'מושגח פלוס' המשווקת בריכוזים החרדים מכשירים מסוננים, הסיבה לתקלה ככל הנראה: בגלל עדכון גרסה, שכתוצאה מכך תוכן הניידים נמחק לאלפי לקוחות. 

לקוחות של החברה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' טוענים כי כל התוכן במכשיר נמחק לגמרי, המכשיר חוזר לקדמותו,  חלקם אומרים כל החיים שלנו נמצאים בתוך המכשיר ועכשיו הכול נמחק. 

לקוח של החברה אומר ל'בחדרי חרדים' "צריך להתקין את כל הטלפון מחדש, נופל הסיסמה והמכשיר הופך לטרף לגמרי בבירור שעשיתי עם חברת התקשורת אליה אני משתייך נאמר כי זה לא קשור אליהם".

לא ברורה עדיין סיבת התקלה שגרמה לאיפוס המכשירים של 'מושגח פלוס', לא ברור האם זה עדכון גרסה או תקלה רצינית בחברה. 

בחברת 'מושגח פלוס' אומרים והוציאו הודעה כי "בשעה האחרונה אנחנו חווים בעיה במערכת 'מושגח פלוס' שפוגעת בחלק מהמכשירים שהותקנו עליהם מושגח פלוס אנחנו ברגעים אלו עושים את מירב המאמצים לעלות על מקור הבעיה". 

עוד מציינים בחברה כי "מי שברשותו מכשיר כזה שינתק אותו מהרשת האינטרנטית ויגבה את כל החומר כדי למנוע עוגמת נפש מיותרת". אמרו בחברה

גורמים בענף הסלולר עמם שוחחנו אומרים כי חובה לפקוח עין קודם שקונים מכשיר מסונן שיהיה רק מכשיר עם חברות שמתקשרות עם חברת סמסונג ויש להן תמיכה ושירות מלא ולא חיבור שנחשב לפיראטי מה שיכול לגרום לתקלה. 

 

סינון סלולר מכשירים כשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד