י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לברוא עולמות

"מעולם לא קראו לי אבא": ההתמודדות הכואבת של חשוכי הילדים

פותחים את הלב, פועלים ניסים ומכניסים את האור לבתי אלפי הזוגות באמצעות 'בוני עולם' • היעד הוא לסייע לזוגות להגשים חלום ולברוא עולמות • יו"ר ומייסד ארגון בוני עולם הרב שלמה בוכנר: "החזון שלנו הוא לאפשר לכל זוג וזוג לקבל את מה שאצל אחרים מתקבל בצורה מובנת מאליה, והיא המשך הדורות. כל זוג הוא עולם שלם של מאמץ המורכב מאינספור אכזבות בדרך, אבל בס"ד אנו זוכים לראות את פירות ההצלחה"

"מעולם לא קראו לי אבא": ההתמודדות הכואבת של חשוכי הילדים
הורה ללא ילדים. אילוסטרציה צילום: מתוך הסרטון

בכי של תינוק, לרוב ההורים הוא הדבר הכי טריוויאלי והינו חלק בלתי נפרד משנותיהם הצעירות, אבל בבתים רבים במקום של בכי תינוק, מתמלא הבית בדמעות. דמעות של זוגות המתפללים, מתחננים, מבקשים ומייחלים שיזכו גם הם לשמוע את הבכי הבריא של תינוק בביתם. "מעולם לא קראו לי אבא" הוא משפט ששומעים אותו שוב ושוב.

עזרו להורים בהתמודדות עם האתגר הכואב>>>


חלק מהזוגות עוברים שנים ארוכות קשות ומתישות. הם רצים מטיפול לטיפול, לחלקם כבר אין את האמצעים הכלכליים המאפשרים להם להמשיך ולהגיע לטובי הרופאים.

קרן האור באפילה הגדולה האופפת אותם, היא פעילות ארגון 'בוני עולם'. הארגון שהוקם ע"י הרב שלמה בוכנר מארה"ב, שאף הוא לא זכה להיפקד בזש"ק ומכיר היטב את הקושי, תומך ומסייע בכל מה שנדרש כדי שהזוגות יוכלו להכניס את האור לבתיהם, ולזכות לברוא עולמות.

ב'בוני עולם' מלווים מזה שנים ארוכות אלפי זוגות אשר להם קשיים. בארגון זכו להיות שותפים לבואם לעולם של רבבת תינוקות, והחזון הוא שכל בית יהודי יזכה לילדים.

בארגון מקיימים את כל מעטפת הפעילות, החל מקבלות קהל עם גדולי וטובי הרופאים בארץ ובעולם, עבור דרך ייעוץ של יועצי הארגון העוברים השתלמויות מקצועיות והלכתיותמערך הפיקוח ההלכתי 'לב דניאלי' המעניק השגחות בכל בתי החולים בארץ ובמעבדות השונות, וכלה בסיוע במימון הטיפולים היקרים כל כך.

"כאשר זוג מצליח לחבוק ילד משלו, אנחנו את שלנו עשינו" יו"ר ומייסד ארגון בוני עולם הרב שלמה בוכנר: "החזון שלנו הוא לאפשר לכל זוג וזוג לקבל את מה שאצל אחרים מתקבל בצורה מובנת מאליה, והיא המשך הדורות. כל זוג הוא עולם שלם של מאמץ המורכב מאינספור אכזבות בדרך, אבל בס"ד אנו זוכים לראות את פירות ההצלחה ורבבת ילדים מהלכים בינינו בזכות והודות לפעילות המאומצת".

בימים אלו, כאשר על דלתות 'בוני עולם' מתדפקים זוגות נוספים המבקשים תמיכה וסיוע, פונים בארגון ללבבות עם ישראל, ופותחים במגבית מיוחדת על מנת לתת את ההזדמנות לכולם להיות שותפים להבאת האור ובריאת העולמות, ולאפשר לכל זוג לראות את הניסים והנפלאות גם בזמן הזה

הצטרפו להזדמנות הנדירה ותרמו למען הזוגות המצפים לישועה קרובה.

לתרומה לחצו כאן>>>

חשוכי ילדים בוני עולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד