י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הייתי בסערת רגשות"

מתנגדת החיסונים איימה על הפרופ' גליה רהב: ותאלץ לשלם לה 42 אלף שקלים

לאחר שאיימה על חייה, "צריך לשרוף אותך בעודך בחיים", תשלם מתנגדת החיסונים 42 אלף ש"ח לפרופ' רהב | בנוסף לפיצוי, שלחה הנתבעת מכתב התנצלות: "הייתי בסערת רגשות קשה" | רהב הגיבה: "מכתב ההתנצלות נוגע ללב. הפיצוי הכספי זה כדי שכולם יראו ויראו" 

מתנגדת החיסונים איימה על הפרופ' גליה רהב: ותאלץ לשלם לה 42 אלף שקלים
פרופיל פייסבוק צילום: unsplash

מתנגדת החיסונים איימה על חייה של הפרופ' גליה רהב, ותפצה אותה בסכום שנאמד על 42 אלף ש"ח. על פי הפרסום בווינט, מתנגדת חיסונים שאיימה הסיתה והשמיצה באופן תדיר ברשתות - את מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא, כשבין שלל אמירותיה, קראה ברשת לשרוף את רהב "בחיים", תאלץ לשלם מחיר יקר. 

המילים הקשות שספגה רהב ברשתות, נכתבו עקב עמידתה בחזית הקמפיין התומך בהתחסנות ובטיב החיסונים. במכתב התביעה שהגישה רהב (לפני שהגיעו השתיים לפשרה על פיצוי של 42 אלף), נכתבו ציטוטים שכתבה הנתבעת על התובעת "את תגרמי להרג של ילדים וחשבת שההורים ישתקו מול זה?" כתבה הנתבעת (מתנגדת החיסונים) לרהב, "את וכל הפרופסורים הקולגות שלך מלאים בדם על ידכם". 

עוד עולה במכתב התביעה, כי הנתבעת איימה על רהב ברשתות: "איתך ועם כל חברייך נבוא עוד בחשבון, אל דאגה". 

כאמור, בסופו של דבר הגיעו השתיים לפשרה על פיצוי של-42 אלף שקלים שתקבל רהב. בנוסף, שלחה הנתבעת מכתב התנצלות ובו כתבה לפרופ': "בדגש על האופן שבו אני רואה חיסונים, ברור לנו שאני ואת איננו רואות באותה העין את רמת הסיכונים וההשלכות לחיסונים אלה", כתבה מתנגדת החיסונים לרהב, "הדבר השפיע עמוקות על הדרך בה בחרתי להתבטא כפי שהתבטאתי ברשת, בזמן שהייתי בסערת רגשות קשה שדרשה פורקן ותו לא". 

הפרופ' גליה רהב הגיבה לפשרה בה הוחלט שתפוצה באלפי השקלים ואמרה: "אני מאוד שמחה שאנשים יבינו שיש מחיר לאלימות. זה למען יראו ויראו, שכל בנאדם יחשוב פעמיים לפני שהוא מוציא מילים והאשמות לא ראויות".

רהב התייחסה למכתב ההתנצלות שקיבלה וסיפרה כי מכתב ההתנצלות שלה נוגע ללב. "אני כל כך שמחה שזה הגיע למצב שעשינו כי נורא בקלות עוברים הלאה עם הדברים האלה כי למי יש זמן להתעסק בזה" אמרה רהב, "נורא שמחה על ההתעקשות. הקטע העיקרי זה שיראו ויראו, זה המסר, שזה יוריד את הרמה של האלימות ושבכל שטח בחיים האלימות הזו עלולה לעלות כסף" 

 

 

גליה רהב סרבני חיסונים פיצוי כספי חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד