ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בזמן שרכב על אופניו

"רצה עם ילד בזרועותיה": בן 8 נפגע מרכב, מצבו קשה

ילד כבן 8 שרכב על אופניו ביבנה, נפצע הערב באורח קשה מפגיעת רכב |פאראמדיקית מד"א: "כשהגענו ראינו אשה עם ילד בזרועותיה, היא רצה והכניסה את הילד לאמבולנס" 

"רצה עם ילד בזרועותיה": בן 8 נפגע מרכב, מצבו קשה
אילוסטרציה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ילד כבן 8 נפצע הערב (חמישי) באורח קשה לאחר שנפגע מרכב בזמן שרכב על אופניו. התאונה הקשה התרחשה ברחוב שבזי פינת בוכריס ביבנה. כוחות ההצלה העניקו לילד טיפול רפואי ופינו אותו כשהוא מורדם ומומדם לבית החולים קפלן ברחובות.

הדיווח על התאונה התקבל במד"א בשעה 18:53. "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על ילד שרכב אופניים ונפגע מרכב, ברחוב שבזי פינת בוכריס ביבנה", נמסר מהארגון, "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח קפלן, ילד כבן 8 במצב קשה, מחוסר הכרה, מונשם, עם חבלה רב מערכתית".

פאראמדיקית מד"א יעל אנקונינה , סיפרה: "כשהגענו ראינו אשה עם ילד בזרועותיה, היא רצה והכניסה את הילד לאמבולנס, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב בזמן שרכב על אופניים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל טיפול תרופתי הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשמצב קשה ולא יציב."

מהמשטרה נמסר כי היא החלה ב"חקירת תאונת דרכים בין כלי רכב לרוכב אופניים בן 8 שהתרחשה לפני זמן קצר ברח' שבזי ביבנה". כוחות משטרה ובהם בוחן תנועה נמצאים במקום לבחינת נסיבות התאונה

תאונת דרכים יבנה ילד נפצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד