כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מגבה מסין: נתניהו מבהיר כי "לא יתערב" בתקציב

ראש הממשלה נתניהו, השוהה בסין בימים אלו, מגבה את שר האוצר יאיר לפיד ומבהיר: "לא אתערב בתקציב למעט הקיצוץ בתקציב הביטחון שנשאר פתוח לדיון"

שולח גיבוי, נתניהו בסין. צילום: פלאש 90
שולח גיבוי, נתניהו בסין. צילום: פלאש 90

מחזק את לפיד מסין: ראש הממשלה, ששוהה בימים אלו בסין, התייחס הבוקר (רביעי) לתקציב המדינה שפורסם אתמול והגזירות שהוא כולל בתורו. בראיון שנתן לגלי צה"ל אמר נתניהו כי הוא מגבה את שר האוצר יאיר לפיד, אולם הוסיף כי "לא אתערב בתקציב, למעט הקיצוץ בתקציב הביטחון שנשאר פתוח לדיון". בכך הבהיר נתניהו את האפשרות שיתנגד ויבטל חלק מהחלטותיו של לפיד, כפי שטענו דיווחים שונים.

אתמול בחצות הלילה יצאה לדרך הגזירה הראשונה מבית התקציב החדש: מחירי הסיגריות זינקו בכ-3 שקלים.

מוקדם יותר תקף יו"ר סיעת ש"ס ח"כ אריאל אטיאס את התקציב החדש: " סיסמאות ריקות וסטטוסים בפייסבוק לא יכפרו על העוול והסבל הנורא שיעברו האנשים העובדים, בעיקר מהשכבות החלשות ועובדי שכר המינימום". לדבריו, "העלאות מיסים וקיצוץ אכזרי בקצבאות ילדים זו הרי אותה פוליטיקה ישנה שלפיד הבטיח שהוא בא לשנות. כעת אפילו ריקי כהן מרגישה שלפיד עבד עליה". אטיאס הבטיח כי ש"ס תיאבק בכנסת נגד התקציב "חסר החמלה" שמוביל לפיד".

יו"ר האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ' אמרה: "התקציב המוגש הוא אכזריות שלמה ובגידה בציבור. זו תוכנית של דיכאון ושל מכות שרק יביא את המשק למיתון כלכלי". יחימוביץ' סבורה כי הגירעון נוצר כתוצאה מזה שגבו פחות מיסים וגם בגלל יוקר המחייה והגזירות הכלכליות שפגעו במעמד הביניים. מדובר בעוד מאותה מדיניות קטלנית של נתניהו, שנגדה יצא שר האוצר לפיד לפני הבחירות. מי שהתיימר להיות פוליטיקה חדשה יצא קופי של נתניהו"
נתניהו סין לפיד גיבוי תקציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד