י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שותפו של הסבא

דיווח באיטליה: האיש שסייע בחטיפת איתן בירן נעצר

גבריאל אבוטבול אלון, שעל פי החשד סייע לסבו של ניצול אסון הרכבל לחטוף את נכדו - איתן בירן, נעצר בקפריסין. כך על פי הדיווחים בכלי התקשורת האיטלקיים 

דיווח באיטליה: האיש שסייע בחטיפת איתן בירן נעצר
מעצר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אדם העונה לשם גבריאל אבוטבול אלון נעצר בקפריסין. האיש עליו היה צו מעצר אירופאי, מואשם על ידי התביעה באיטליה בכך שסייע לסבו של איתן בירן לחטוף את הילד, הניצול היחיד מהאסון הרכבל בחודש מאי האחרון.

גבריאל אבוטבול אלון נעצר בקפריסין, על פי החשד, הוא היה שותפו לכאורה של סבו של איתן בירן לחטיפת הנכד, הניצול היחיד מהאסון הרכבל. על אלון היה צו מעצר בינלאומי על ידי התביעה באיטליה.

האיש, שעל פי התביעה עובד בחברה צבאית פרטית בשם "Blackwater", סוכנות קבלנים אמריקאית הפעילה בעיראק ובאפגניסטן, שהה במעונו בלימיסול קפריסין. המשטרה הקפריסאית הגיעה אליו על ידי איכון הטלפון הסלולרי שלו.

התביעה נאמר כי נכתב כי גם אלון וגם סבו של איתן, שמואל פלג, היו שותפים ל"פרויקט הפלילי" לחטיפת איתן, שהתגורר אצל דודתו באיטליה לאחר הטרגדיה במאי האחרון אז נהרגו הוריו.

אלון לכאורה היה הנהג במכונית שבה הובא איתן מאיטליה לשוויץ, משם בטיסה פרטית בעלות של 42 אלף יורו הוט הוטס לישראל, שם הוא עדיין נמצא. בהמתנה להחלטה של בית המשפט העליון, בסוגיית משמורת הילד.

אסון הרכבל באיטליה איתן בירן חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד