י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שר השיכון הגיש ערר - 'התנועה' זועמים

אורי אריאל הגיש ערר לוועדת השרים על הצעת החוק להגדלת הגוף הבוחר את הרבנים הראשיים • התנועה זעמו: הבית היהודי משחקים לידי ש"ס • איילת שקד: שלא יטיפו לנו

אורי אריאל. צילום: פלאש90
אורי אריאל. צילום: פלאש90

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל הגיש הבוקר (ד') ערר לוועדת השרים לענייני חקיקה על הצעת החוק של ח"כ אלעזר שטרן מ'התנועה' להגדלת הגוף לבחירת הרבנים הראשיים.

השר אריאל הגיש את הערר לאחר התייעצות עם סגן שר הדתות, אלי בן דהן, על מנת לאפשר את מיצוי דיל הרבנים עמאר-אריאל עם ש"ס. מקורבי יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ איילת שקד, אמרו כי הערר הוגש בהתייעצות בין נפתלי בנט לאורי אריאל.

ב'התנועה' זעמו על הגשת הערר, שידחה את ההצבעה על החוק לפחות עד יום שני, ותקפו את הבית היהודי כי הם משחקים לידי אנשי ש"ס. "מאכזב שמפלגה שהצהירה לא פעם על חיבור מחדש של הרבנות לכלל הציבור הישראלי פועלת כך", אמרו בהתנועה.

ח"כ איילת שקד הגיבה על ההתקפות: ״הבית היהודי הודיעה לח"כ שטרן שתתמוך בהצעת החוק לשינוי הגוף הבוחר וביקשה לעבוד יחדיו, כנהוג בפוליטיקה אמיתית, על מנת להביא לשינוי המיוחל ולפעול למען בחירת רב ציוני.

"ח"כ שטרן התבקש לומר בריש גלי, מעל במת הכנסת, שמפלגת התנועה ומפלגת הבית היהודי יעבדו יחדיו על השינויים בחוק. משלא הסכים לעשות כך, הוגש ערר על ידנו, שימשך החוצה במידה והוא יכריז על עשייה בשיתוף פעולה".

גורמים בבית היהודי אמרו: ״כדאי שח"כ שטרן לא יטיף על פוליטיקה חדשה תוך שהוא עוסק בחיפוש נואש אחרי קרדיטים. יש דברים חשובים יותר גם כשמחפשים כותרות״.
אורי אריאל איילת שקד אליעזר שטרן הבית היהודי ערר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד