כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

שידוך בכלא: עמי פופר ו'האם המתעללת' - מתחתנים

ענבי מעשיהו בענבי נווה תרצה: עמי פופר, שמרצה עונש מאסר על רצח פלסטינים, ו'האם המתעללת' מכת אליאור חן - הכירו בין כותלי הכלא ויתחתנו אחרי שבועות

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

ענבי מעשיהו בענבי נווה תרצה: עמי פופר, שמרצה עונש מאסר על שירה למוות בשבעה פלסטינים במהלך האינתיפאדה הראשונה, עומד להתחתן עם מי שכונתה "האם המתעללת" מפרשת הרב אליאור חן – כך מדווח הבוקר (רביעי) עיתון 'מעריב'.

פופר הואשם כי בתש"נ רצח שבעה פועלים פלסטינים שהמתינו לעבודה בצומת בראשון לציון באמצעות רובה שגנב מאחיו. בעקבות הרצח פרצו מהומות קשרות ביהודה ושומרון. הוא נידון למאסר ממושך ואמור להשתחרר רק ב-2030.

לפני כשש שנים שיכל את אשתו הראשונה ובנו הצעיר בתאונת דרכים. ב-2009 התחתן בשנית אולם התגרש כעבור תקופה קצרה.

פרשת "האם המתעללת" החלה לאחר שבנה התינוק אושפז בבית החולים עם פגיעות קשות בראשו. זו הייתה אחת מפרשית ההתעללות הקשות וחשפה כת באצטלה דתית של הרב אליאור חן, שהוא וחסידיו נהגו להתעלל בשמונת ילדיה של האם, בידיעתה המלאה. בעקבות הסכם עדת מדינה שחתמה עם הפרקליטות היא נשלחה לחמש שנות מאסר בלבד. בפסק הדין כתבו עליה השופטים "לא ניתן להבין כיצד יכולה אם לתת את ידה למעשים כאלה".

פופר וה"אם המתעללת" הכירה במהלך שהותה של האחרונה בכלא. הם אמורים להינשא מיד בפתיחת "עונת החתונות" לאחר חג השבועות, בטקס מצומצם שייערך בירושלים.
עמי פופר האם המתעללת שידוך כלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד