י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מפחד שיפול?

טראמפ לועג לביידן: לדרוש מבחן קוגניטיבי לוודא שהוא מתפקד

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ טוען שמחליפו, ג'ו ביידן צריך לעבור מבחן קוגניטיבי כדי לראות שהוא מתפקד בצורה בריאה ולא יגרום לבושות במהלך פגישותיו עם מנהיגים מהעולם

טראמפ לועג לביידן:  לדרוש מבחן קוגניטיבי לוודא שהוא מתפקד
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר שיש לדרוש מהנשיא ג'ו ביידן לעבור מבחן קוגניטיבי כדי לוודא "שיש לו את היכולת המנטלית ללכת רגל אחרי רגל, עם מנהיגים אחרים בעולם"

"כל מה שאני יכול לומר הוא שאני מכיר את הנשיא של סין, אני מכיר את פוטין, אני מכיר את קים ג'ונג און. אני מכיר את כל מנהיגי העולם, למדתי להכיר אותם טוב מאוד. רבים מהם אני אוהב, אם כי הם קשוחים. כולם בפסגת המשחק שלהם", אמר טראמפ לשון האניטי ברשת 'פוקס ניוז'.

"אנחנו צריכים מישהו שנמצא בראש המשחק. אולי צריך לחייב אותו לעשות מבחן קוגניטיבי או משהו כזה. לא יכול להיות שראשי המדינות של סין ורוסיה, המדינות החזקות האלה יהיו בראש המשחק שלהן. תראה מה קורה. תראה כמה חלשים אנחנו נראים".

טראמפ הזכיר במיוחד את ביידן בגלל "הנסיגה האיומה והמטופשת" של חיילי ארה"ב מאפגניסטן. "אתה לא חושב שרוסיה, סין, קים ג'ונג און מצפון קוריאה, כל האנשים האחרים האלה ששונאים אותנו, אתה לא חושב שהם הסתכלו וצחקו כל הדרך אל הבנק?"

כידוע, הנשיא ביידן הראה ירידה קוגניטיבית תלולה בשנים האחרונות, וכיום בגיל 79 הוא האדם המבוגר ביותר שכיהן אי פעם כנשיא.

דונלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד