י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תביעה ייצוגית

מיקרוסופט תשלם; אלפים בישראל זכאים

במסגרת הסכם פשרה שאושר בסוף השבוע האחרון, חברת מיקרוסופט תשלם סכום של כ-1.4 מיליון שקל לאלפים מלקוחותיה בישראל בשל בעיות בשנים מהמוצרים בחברה

מיקרוסופט תשלם; אלפים בישראל זכאים
מיקרוסופט ישראל צילום: Moshe Shai/FLASH90

לאחר הסדר פשרה שהגיעה החברה עם התובע, חברת מיקרוסופט תשלם פיצויים לכ-14 אלף מלקוחותיה בישראל, זאת במסגרת בקשה לאישור תביעה ייצוגית שהוגשה לפני כשלוש שנים נגד מיקרוסופט ישראל, מיקרוסופט קורפוריישן ומיקרוספוט אירלנד. כך דווח ב"ידיעות אחרונות"

המבקש, עו"ד יוני בן סימון, טען באמצעות עו"ד גלית דליות כי רכש שני מינויים בתשלום שנתי למוצרי החברה, וטען כי המינוי למוצר הראשון הוצג כמינוי לתקופה קצובה בת שנה בלבד, אך הוא חודש אוטומטית לתקופה של שנה נוספת בניגוד לדין.

בנוסף, בן סימון טען על המוצר השני כי לא ניתן היה לבטל את המינוי אליו, ולא לקבל החזר יחסי בגין הביטול. מיקרוסופט אמרה כי יש לדחות את בקשת האישור להסדר פשרה.

בהמשך פנו הצדדים להליך גישור בפני השופט בדימוס יצחק ענבר, שבסיומו הגיעו להסדר פשרה שאושר ביום חמישי האחרון. במסגרת הפשרה סוכם כי מיקרוסופט תפצה בסך הכל כ־14,000 לקוחות זכאים, אם ניתן יהיה לאתרם. כל לקוח יהיה זכאי לקבל פיצוי ישירות בהתאם לפרטיו, והסכום יהיה תלוי  במוצר שרכש.

פיצוי בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד