י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יקר ערך

באורח נדיר: מרן שר התורה מעניק שלוש מתנות חנוכה

באורח נדיר מעניק רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א שלושה מתנות יקרות ערך לכל אותם אלה שיירתמו בסכום מסויים למען קרן חג החנוכה. האמת שלא נותר עוד הרבה זמן וזה בדיוק הרגע שלנו לעשות מעשה

באורח נדיר: מרן שר התורה מעניק שלוש מתנות חנוכה
השמן של הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

בעוד שעות לא רבות, ובעצם מחר -קצת לאחר השקיעה אנו נעמוד בהתלהבות של קדושה אל מול פני המנורה ונדליק את הנר הראשון של ימי החנוכה. האור ישרור בעוז בבית, ההתרגשות תהיה בשיאה, ונרגיש היטב את תחושותיה המרוממות של ברכת ״שהחיינו״.

לחצו כאן על מנת לזכות במתנות הנדירות>>>

אבל לא הרחק ממקום ההדלקה שלנו, ובעצם זה יכול להיות גם דלת ליד, תשב שם משפחה אומללה, כזו שלא שפר עליה מזלה, ובמקום אור, החושך ישרור שם בעוז. לרוב מדובר במשפחות שבורות ואומללות, כאלה שרק לפני שבוע או שבועיים נפרדו מאבא או אמא, כאלה שהפרוטה לא מצוייה בכיסם, כאלה שהמקרר בבית ריק לחלוטין.

קול זעקתם של אותם משפחות הגיעה עד לשולחנו של רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א אשר יצא מגדרו ואמר כי כל התורמים סכום של שלושת אלפים שקלים למען מגבית חנוכה של ׳קופת העיר׳ יזכו לשלוש מתנות נדירות ויוצאות דופן.

בוודאי אתם סקרנים לדעת איזה מתנות יעניק לכם רשכבה״ג מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי. אז ככה, הראשון הוא שמן משחת קודש, ממש כך. שמן מקודש וטהור שיעניק לכם רשכבה״ג להדלקת נר החנוכה אצלכם בבית. תנסו לרגע להבין את המשמעות הזו. השמן הקדוש שיעניק לכם מרן שר התורה יהיה זה שיפיץ את אור החנוכה בביתכם.

המתנה השנייה הוא שטר הניסים. שטר יוצא דופן ונדיר ביותר בו גוזר לכם רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א כי יהיה לכם ישועות למעלה מדרך הטבע. כן, כן. שמעתם נכון, בדיוק כפי שתרמתם סכום מעל הטבע כך תזכו אתם לשטר הניסים שיביא לכם ניסים וישועות למעלה מדרך הטבע.

המתנה השלישית היא תפילה בוקעת רקיעים שתיערך במיוחד עבורכם בארבעת שערי השמיים שבחר רשכבה״ג מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי שליט״א. מדובר בווילנא, ליזענס׳ק, שונם ומיכלשטט. ארבעה מקומות בהם שלוחי קופת העיר יקרעו שערי שמים בעבורכם עד שהישועה תגיע.

בעוד שעות לא רבות חג החנוכה יפרוס את כנפיו על בית ישראל וכעת זוהי ההזדמנות שלנו לזכות בשלושת המתנות יקרות הערך הללו. האמת שממש לא נותר עוד הרבה זמן וזה הרגע שלנו לעשות מעשה ולזכות בדברים חסרי התקדים הללו: שמן קודש, שטר הניסים ותפילה בוקעת רקיעים בארבעה מקומות מקודשים. הצטרפו כעת.

לחצו כאן על מנת לזכות במתנות הנדירות>>>

שר התורה קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד