ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
איכוני שב"כ

מתקפה על מיכאלי: "מבעלות המוסר הכפול הגדולות"

לאחר אישור איכוני השב"כ למאומתי קורונה, מתקפה על השרה מרב מיכאלי שבתקופת ממשלת נתניהו יצאה יחד עם חבריה לשמאל נגד הפגיעה בפרטיות, אך כעת, כשהיא בממשלה, הדבר מאושר ואין פוצה פה

מתקפה על מיכאלי: "מבעלות המוסר הכפול הגדולות"
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

לאחר אישור הממשלה אמש (מוצאי שבת) להשתמש באיכוני שב"כ למאומתים לקורונה בעקבות החשש מזן הקורונה החדש, אומיקרון, שנחשב למידבק במיוחד, בחוגי הימין תוקפים את השרים משמאל שבתקופת ממשלת נתניהו תקפו ללא רחם את איכוני השב"כ בטענה לפגיעה קשה בדמוקרטיה, אך כעת, כשהם חלק מהממשלה, הם מתיישרים עם הדרישה.

"פתאום אי אפשר להתעסק בפופוליזם זול. הדמוקרטיה מעולם לא הייתה בסכנה. מרב מיכאלי - אחת מבעלות המוסר הכפול הגדולות בהיסטוריה", אמר הבוקר איש התקשורת אראל סג"ל ברדיו 103FM.

אראל, שהגיש הבוקר את התוכנית יחד עם פעיל השמאל יריב אופנהיימר, הבהיר: "האם היו טעויות בניהול הקורונה בתקופת נתניהו? בוודאי, צריך להתנהל בקורונה כמו בתוך מערבולת. לא באתי לטענות בממשלה, רק אמרתי - שכחתם את כל מה שאמרתם, לפחות תהיו הוגנים לומר שטעיתם. אם המספרים יעלו, איכוני השב"כ יתרחבו".

בתגובה, השיב אופנהיימר: "הממשלה היא לא חברה מסחרית, כאן שב"כ לא מבקש אישור. הייתה חשדנות גדולה לגבי נתניהו. אם נתניהו היה יכול להשתמש בקורונה לצרכיו הפוליטיים, הוא היה עושה זאת. נתניהו ניהל את המגפה באופן פוליטי. אני נגד איכוני השב"כ גם למאומתים, אך יש כאן מידתיות".

ח"כ גבי לסקי (מרצ) על ההחלטה להחזיר את איכוני השב"כ על מאומתים: "איכוני שב"כ על אזרחים הוא צעד פסול. ההחלטה סותרת את פסיקת ההרכב המורחב של בג"צ בעניין איכוני השב"כ ומובילה לפגיעה קשה בזכות לפרטיות וחירויות הפרט. הניסיון להחזיר את איכוני השב"כ לחולים מאומתים, חותר תחת עקרונות הדמוקרטיה, במיוחד לאור העובדה שהשב"כ הינו גוף לא שקוף שאינו מיועד לבלוש אחרי אזרחים. יש אמצעים יעילים יותר ופוגעניים פחות לאיתור חולים מאומתים, ועל כן אין כל עילה שיכולה להצדיק את החלטת הממשלה".

איכון סלולרי קורונה מרב מיכאלי אראל סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד