י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שהחיינו וקיימנו

הראשונים בעולם: נפתחו אירועי חג החנוכה תשפ״ב

עם ישראל החל לחגוג את חג החנוכה מסביב לעולם, כשהראשונים להדליק את הנר הראשון הם כמובן קהילות ישראל באוסטרליה וניו זילנד . צפו

הראשונים בעולם: נפתחו אירועי חג החנוכה תשפ״ב
נר ראשון של חנוכה בקהילה היהודית צילום: באדיבות המצלם

נר הראשון של חג החנוכה כבר הודלק בבית הכנסת חב"ד 'סידני׳ס שול', במהלך שמסמל שבוע עמוס בחגיגות, וביניהם פרויקט גדול של כלל הקהילה היהודית לספק מתנות והפתעות לכל ילד בבתי החולים באוסטרליה בחג החנוכה, יוזמה של רב הקהילה הרב חיים ליוי. ועוד שלל אירועים והתארגנויות של הקהילות בסידני, מלבורן, וניו זילנד.

הקהילות היהודיות באוסטרליה לוקחות חלק במבצע הגדול שהשיק הרב חיים ליוי מסידני׳ס שול בסידני, שבמסגרתו ידליקו נרות ויחלקו מתנות חנוכה לכל הילדים בכלל בתי הרפואה בכל אוסטרליה. וכך להביא את מבצע חנוכה לעשרות אלפי ילדים המרותקים למיטותיהם.

הקהילה היהודית נרתמו בחום למבצע הלאומי, וכבר מעל 15 אלף מתנות גויסו מאנשים פרטיים בקהילה באוסטרליה.

"כל מתנה שנתרמת למבצע חנוכה תכנסו אוטומטית להגרלה על פריטים שילדים אוהבים, כל שליח או רב שיש לו צורך במתנות או ציוד לילדים בבתי רפואה מוזמן ליצור איתנו קשר, ונשמח להוסיף שמחה ואור בעוד נקודה בעולם" אמר הרב חיים ליוי. "המצב הנפשי של הילדים בבתי רפואה אחרי 4 חודשים של סגר, ואפילו 2 ההורים לא מורשים להיכנס לבתי רפואה, (רק אחד מהם) הוא בתחתית החבית, ומחובתינו כקהילה לטפל בזה". הוסיף הרב ליוי.

יענקי פרבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד