י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נס גדול היה פה

מעל דרך הטבע: השמן זית המסוגל של הגרמ"ש אדלשטיין

השבוע, חג החנוכה, זמן המסוגל לניסים, יתקיים לאחר חצות הלילה של ליל שישי מעמד מיוחד לקיום הסגולה עבור כל מי שנוטל חלק בצורכי שבת של עמלי תורה • בחג החנוכה, המקיימים את הסגולה הבדוקה שרבים ראו בזכותה ישועות למעלה מדרך הטבע, יקבלו שמן זית מבורך שהתברך ע"י הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א להדלקת נרות חנוכה

מעל דרך הטבע: השמן זית המסוגל של הגרמ"ש אדלשטיין
השמן המסוגל צילום: באדיבות המצלם

חודש כסלו, חודש שנעשו בו ניסים גלויים למעלה מדרך הטבע, הוא זמן המסוגל לישועות.

השמועה על מערת קברו של רבי חנינא בן דוסא בכפר עראבה שבגליל, כבר מזמן הפכה לשם דבר כמקום המסוגל לישועות למעלה מדרך הטבע.

בכל שבוע, מידי ליל שישי לאחר חצות הלילה, מקיים ארגון "חנינא בני" באמצעות מניין אברכים את הסגולה הבדוקה כפי שהורה הגה"צ רבי מדרכי שמואל אדלשטיין, עבור כל מי שזקוק לישועה למעלה מדרך הטבע ונוטל חלק בסגולה המיוחדת ומשתתף בהוצאות השבת של עמלי תורה.

מדובר כידוע בצדקה הגבוהה והמסוגלת ביותר מכיון שהיא ניתנת לתלמידי חכמים ולאחזקת תורתם. כיום, מקבלים את התרומה 500 משפחות של אברכים מכל רחבי הארץ. בימי החנוכה מתכוונים בארגון 'חנינא בני' לחלק מכספי התרומות גם שמן זית להדלקת הנרות לאברכים.

כמו כן, המשתתפים בקיום הסגולה בימי החנוכה, יקבלו שמן זית מבורך שהתברך ע"י הגה"צ רבי מרדכי שמואל אדלשטין שליט"א.

לחצו כאן כדי לזכות בשמן המבורך>>>

הרב י.ל, איש עסקים חרדי, שבעצמו ראה ישועות למעלה מדרך הטבע בזכות ההשתתפות בקיום הסגולה מספר: אני מנהל חברה שמעבירה סחורה מהמזרח הרחוק לאחת המדינות הגדולות בחו"ל מזה שנים. באחד הימים, רשויות המכס של אותה מדינה פתחו בחקירה שגרתית על כל ההתנהלות ובדקו את הסחורה. מי שמכיר את התחום יודע שחקירות מהסוג הזה מסתעפות ויכולות להסתבך. הרשויות חוקרות גם את העבר ועל כל טעות קטנה הם מחייבים פעמים רבות רטרואקטיבית על שנים אחורה בסכומי עתק ומקרים כאלה יכולים להסתיים בעוגמת נפש איומה ובהוצאות כבירות"

הרב י.ל מוסיף כי "ביקשתי את ברכתם של גדולי הדור שליט"א ובמקביל פניתי לארגון "חנינא בני" והעברתי דרכם צדקה לשיפוץ קברו של רבי חנינא בן דוסא ובנוסף ביקשתי לקיים את הסגולה בליל שישי לאחר חצות הלילה  בכדי שכל החקירה תעבור בשלום.

"לאחר תקופה לא ארוכה, עורך הדין שלי התקשר לבשר לי שעברתי את החקירה בשלום והתיק בענייני נסגר. העו"ד אף הביע פליאה וציין באוזניי שמדובר במקרה נדיר במקרים אלו. ראיתי בחוש את הישועה ואני מבקש לשתף את הציבור הרחב ולציין שמי שרוצה לראות ישועה למעלה מדרך הטבע, שיקדיש מעות לטובת עמלי שבת ויזכה לראות ישועות למעלה מדרך הטבע".

בארגון "חנינא בני" מדגישים כי סיפורים מעין אלו מגיעים אל משרדי הארגון ובבחינת אל תמנע טוב מבעליו, הם רואים לנכון לפרסם מעת לעת חלק מהמקרים והסיפורים.

בתוך כך, עם התגברות הרצון של רבים להגיע בעצמם אל מערת הקבר, ארגון "חנינא בני" יצא ביוזמה מבורכת לשיפוץ מתחם הקבר על מנת לאפשר לציבור הרחב להגיע למקום בנוחות ובתנאים המתאימים.

השאירו שם ותזכו בישועות הבדוקות>>>

רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שמן זית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד