י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מאוחדת מנגישה

מבצע חיסוני הילדים: ניידת תוצב בשבוע הקרוב בכיכר ספרא

בניידת החיסונים בכיכר ספרא בירושלים ניתן יהיה להתחסן מידי יום השבוע בין השעות 10 ל-17 ומחר, יום שני בשעות אחה"צ • גם ילדים וגם מבוגרים יכולים להתחסן בניידת בחיסון קורונה ובחיסון שפעת • מ' קושא, האחות הראשית במאוחדת: "דווקא בעיתוי הזה צריך להתחסן, כדי למנוע את הגל החמישי"

מבצע חיסוני הילדים: ניידת תוצב בשבוע הקרוב בכיכר ספרא
הניידת של מאוחדת צילום: יח"צ

מאוחדת ממשיכה בפעילותה להנגיש את חיסוני הקורונה לילדים, והחל ממחר, יום שני הקרוב בשעות הצהרים יוכלו ילדים להתחסן גם בניידת חיסונים שתוצב בכיכר ספרא בירושלים.

החל מיום שלישי השבוע, ניתן יהיה להתחסן גם בניידת החיסונים החל מהשעה 10 בבוקר ועד לשעה 17:00 בצהריים. על מנת ליצור חוויה לילדים, מביאה מאוחדת אל המתחם גם אומנים שיקיימו פעילויות על מנת לאפשר לילדים את הרוגע והשמחה.

האח המחוזי של מאוחדת דרור טאו: "ניידת החיסונים שתוצב בשבוע חג החנוכה בכיכר ספרא, תיתן מענה ושירות מקיפים לחיסוני שפעת וחיסוני קורונה. מודל  'מאוחדת עד הבית' ייתן מענה בחוויה מיוחדת, שונה ואיכותית, לכלל לקוחות הקופה, גם ללא קביעת תור ובשעות נוחות".


הנגשת החיסונים • יח"צ

מאוחדת הייתה הראשונה מבין כל הקופות, להתחיל ולחסן אתהילדים בגילאי 5-12, עם קבלת האישור ממשרד הבריאות.

מלי קושא, האחות הראשית במאוחדת אמרה. "אני מניחה שנראה שיעורי התחסנות דומים למבצעים קודמים. הקורונה מסוכנת לילדים, ולא מעט מהם סבלו גם מתסמונת פימס רב-מערכתית ואושפזו בטיפול נמרץ. כל זה היה ניתן למניעה, כי היעילות של החיסון במניעת תחלואה תסמינית היא 91%. דווקא בעיתוי הזה צריך להתחסן, כדי למנוע את הגל החמישי".

ד"ר אסף צביון, רופא ילדים והמנהל הרפואי של בני ברק, לקח את בתו להתחסן. לא הייתה שום התלבטות. אני רופא ילדים ויודע ממה לפחד. החיסון בטוח ואין כאן בכלל שאלה, בלי להתייחס לכל השטויות שאנשים מפיצים. לי יש פחות ספקות לעומת הורים אחרים, ואני שמח כי אני יודע שאני מגן עליה הכי טוב שיש".

במאוחדת כ-140 אלף ילדים בעלי פוטנציאל התחסנות, ונמסר כי ניתן לזמן תורים במוקד מאוחדת לכל עשרות מוקדי ההתחסנות.

החיסונים יתקיימו בשלב ראשוני בפריסה ארצית של 60 מרפאות, ובהמשך השבוע הפריסה תתרחב ל- 120 מרפאות ברחבי הארץ, זאת לפי אספקת החיסונים שהוקצתה לקופה. 

בנוסף, מפעילה מאוחדת ניידת חיסוני ילדים שפועלת ברחבי הארץ החל מהשבוע. בניידת יוכלו להתחסן גם מבוגרים וניתן יהיה להתחסן במקביל גם לשפעת".

מאוחדת ניידת חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד