י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
שימש כקצין מודיעין

קניה: נעצר אזרח איראני בחשד לתכנון פיגועים נגד ישראלים

אזרח איראני נעצר בקניה בחשד שתכנן פיגועים נגד יעדים ישראלים במדינה. מוחמד סעיד גולאבי חשוד שעבד כקצין מודיעין איראני עם צוות קניתים לאיסוף מודיעין נגד מטרות שונות כולל ישראליות

קניה: נעצר אזרח איראני בחשד לתכנון פיגועים נגד ישראלים
פלסטיני עם נשק, אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

משטרת קניה עצרה אזרח איראני החשוד בתכנון פיגועים נגד מטרות ישראליות. האזרח, מוחמד סעיד גולאבי, נעצר בקניה בחשד להשתייכות למודיעין האיראני. לפי הדיווח הוא ביקר כמה פעמים בקניה ובמדינות באזור. גולאבי, חשוד שעבד כקצין מודיעין איראני עם צוות קניתים לאיסוף מודיעין נגד מטרות שונות כולל ישראליות.

על פי הדיווח אחרון של סוכנויות הביטחון של קניה, אזרח איראני, מוחמד סעיד גולאבי, עסק בפעילות טרור בקניה ובמדינות השכנות. על פי הדיווח, גולאבי ביקר בקניה ובאזור לעתים קרובות, ולקח חלק בתוכניות טרור שכוונו נגד מטרות מקומיות וישראליות בקניה.

מקורות משטרתיים מסרו לתקשורת המקומית, כי הם עקבו אחר פעילות הטרור של גולאבי וחלק מהמקומיים, והם משוכנעים כי קיים קשר בינו לבין פעילות הטרור.

גולאבי, החשוד כקצין מודיעין איראני, עבד עם צוות של קניתים לאיסוף מודיעין נגד מטרות פרטיות וממשלתיות במטרה לתקוף אותם. לאחרונה, נשיא קניה אוהורו קניאטה, קרא לסוכנויות הביטחון להגביר את המעקבים ופעולות ביטחוניות אחרות, כדי לשמור על המדינה מפני איומים חיצוניים ופנימיים.

קניה איראן פיגועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד