י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
גילוי מהשמים

לבקשת הרבי מויז'ניץ: החסידים הביאו את מכשירי הסלולר לביתו

חסידות ויז'ניץ סוערת: האדמו"ר ביקש מכל החסידים שיש ברשותם מכשירי סלולר מוגנים, שיביאו אליו את המכשירים לימי החנוכה ולאחר החג הוא יחזיר להם. הרבי הסביר כי המטרה היא שיראו שאפשר להסתדר גם בלי המכשירים | עשרות חסידים כבר הביאו את המכשיר לפקודת הרבי

לבקשת הרבי מויז'ניץ: החסידים הביאו את מכשירי הסלולר לביתו
הרבי מויז'ניץ יחד עם חסידיו צילום: יוסי פלאר

אמש (מוצאי שבת), בסיום דברי התורה של האדמו"ר מויז'ניץ בסעודה שלישית, פתח הרבי את סגור ליבו ובסערת רגשות אמר כי בשביל להחיש ישועה לכלל ישראל הנמצאים במיצר ובגלות האיומה, וכעת בהתקרב ימי החנוכה המאירים, חייבים לקבל על עצמנו קבלה טובה.

כאן גילה האדמו"ר בפני קהל החסידים על גילוי מהשמים שהיה לו בשבת אחר הצהריים, ועלה בראשו לתקן את הדבר הצריך תיקון גדול. הרבי דיבר על מכשירי הסלולר הסמארטפונים שהם 'תומכי כשר' - את הפסולים לחלוטין אמר הרבי חייבים לזרוק ישירות למצולות ים, אבל אלו התומכים כשר, ואלו הכשרים המאושרים והמוגנים ע"י הוועדה ביקש הרבי מהחסידים שיכניסו אליו לכל ימי החנוכה.

הרבי אמר "מה טוב שיכניסו אלי למשך ימי החנוכה, ואחרי עבור ימי החג אחזיר לכל אחד ואחד, המטרה שיראו הציבור שאפשר להסתדר גם בלי זה, האדמו"ר הוסיף ואמר שזה אינו קשור רק לחסידי ויז'ניץ אלא לכל כלל ישראל, כל אחד יכול להביא אליו את המכשירים לימי החנוכה, והפטיר האדמו"ר – מי שיכניס את המכשיר אלי, אני יטיב עבורו ובירך את החסידים.

לדברי הרבי: "איך יהודי יכול להתפלל לפני הדלקת נר חנוכה ויהיו זרעי וזרע זרעי תלמידי חכמים וחסידים, אהובים למעלה ונחמדים למטה, ותחזיק את לבבם לתורה ולעבודה הכל ברצונך הטוב. ואזכה לראות בנים ובני בנים עוסקים בתורה ובמצוות באמת, בזמן שיש לו את המכשיר הזה בכיס".

דברי האדמו"ר עוררו סערה בקרב החסידים, ובמהלך היום נצפו עשרות חסידים מכניסים לאדמו"ר את הכלים המאושרים, כאשר האדמו"ר מאציל לכל אחד ואחד שהביא את המכשיר מברכת קודשו. 

חסידים רבים הנמנים על בעלי עסקים במגזר, פרסמו סטטוסים כי בהוראת הרבי עד זאת חנוכה הם עוזבים את המכשיר ומפקידים את המכשיר בביתו של הרבי. 

 

הרבי מויז'ניץ מכשירים מוגנים חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד