ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"שאלו שוב ושוב - איך זה יכול להיות"

"מאוד כואב להם": משפחת אלי קיי הי"ד חיכתה לבנט

במשפחתו של אלי קיי הי"ד הביעו מורת רוח על כך שראש הממשלה נפתלי בנט לא הגיע לנחם אתה משפחה ב'שבעה'. מקורב למשפחה: "הם אמרו שבדרום אפריקה הנשיא היה מגיע לאירוע כזה. היה לו מספיק זמן להביא את הילד שלו לחיסון אבל בדרך מירושלים לרעננה אין לו זמן לקפוץ לכמה דקות"

"מאוד כואב להם": משפחת אלי קיי הי"ד חיכתה לבנט
רה"מ בנט והנרצח אלי קיי הי"ד צילום: Moti Milrod/POOL

במשפחתו של הבחור אליהו דוד קיי הי"ד הביעו מורת רוח על כך שראש הממשלה נפתלי בנט לא הגיע לנחם את הוריו ובני משפחתו של הנרצח בימי ה'שבעה'.

מקורב למשפחה אמר כי במשפחה מתחו ביקורת על בנט במהלך הימים האחרונים. "זה מאוד כאב להם, הם שאלו שוב ושוב - איך זה יכול להיות", צוטט מקורב למשפחה ב'וואלה'.

הוא הוסיף: "הם אמרו שבדרום אפריקה הנשיא היה מגיע לאירוע כזה. היה לו מספיק זמן להביא את הילד שלו לחיסון אבל בדרך מירושלים לרעננה אין לו זמן לקפוץ לכמה דקות. אני לא מכיר את הלו"ז שלו, אבל זה ממש מוזר ויוצא דופן".

בתוך כך, משפחת קיי צפויה לקום היום מה'שבעה', זאת שבוע לאחר פיגוע הירי הקטלני בעיר העתיקה בירושלים, בו נרצח הבחור אלי קיי הי"ד, על ידי מחבל נתעב שפצע גם ארבעה יהודים נוספים.

אלי הי"ד, היה בן 26 כשנרצח בפיגוע הנורא בעיר העתיקה בירושלים. לפרנסתו עבד ברחבת הכותל המערבי וכמדריך בהסברה במנהרות הכותל.

אלי הי"ד בן להוריו תושבי העיר מודיעין לאחר שעשו עלייה בשנה האחרונה מדרום אפריקה, שם היו חברים בקהילת חב"ד ביוהנסבורג.

 

 

אליהו דוד קיי פיגוע ירי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד