י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פשוטים וקלים ליישום

משרד הבריאות מגיש: 8 כללי בטיחות ל-8 ימי חג החנוכה

שעות לכניסת החג - ומשרד הבריאות מגיש את שמונת כללי הבטיחות למניעת הסכנות הקיימות בחג. פשוטים וקלים ליישום | 8 כללי הבטיחות לחג החנוכה 

משרד הבריאות מגיש: 8 כללי בטיחות ל-8 ימי חג החנוכה
נרות חנוכה. אילוסטרציה צילום: יח"צ
ברקע ההתרגשות מכניסתו של חג החנוכה המתחיל היום (ראשון), את יומו הראשון מתוך השמונה, מגישים במשרד הבריאות 8 כללי בטיחות חשובים למניעת הסכנות המיותרות, העלולות להיווצר לאורך שמונת ימי החג.
ראשית, מפצירים במשרד הבריאות שלא לתת לילד מתחת לגיל 9 - להחזיק לבד את הנר, אלא בעזרת מבוגר בלבד. כלל שני, נוגע בהדלקתם של ילדים בני 9 ומעלה את נרות החנוכה, אז, יש לבצע את הדלקת הנרות בהשגחת מבוגר בלבד. 
כלל 3, שרובינו לא שמים אליו דגש, הוא איסוף השיער בעת הדלקת הנרות, מחשש לדליקתו. כלל רביעי שמפציר משרד הבריאות בציבור הוא, להניח את החנוכייה במרכז השולחן - כשהוא ללא מפה, מחשש להדלקתו, בדומה לאירועים שאירעו בעבר.
בנוסף, יש להרחיק את החנוכייה רחוק כמה שאפשר מחפצים שעלולים להיות דליקים. כלל 6 שהגישו במשרד הבריאות: החזרת הגפרורים למקומם מיד לאחר השימוש, מחשש שאחד הילדים ישחק עמם, וחס וחליליה תיווצר דליקה.
כלל 7- נוגע לטיגון הסופגניות והלביבות: "חשוב לבצע את הטיגון על הלהבות האחוריות". וכלל הבטיחות ה-8 והאחרון שהגישו במשרד הבריאות - חלוקת המטבעות והסביבונים לילדים מעל גיל שלוש בלבד. 
חנוכה כללי בטיחות משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד