י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ברחובות בני ברק

לאחר הדיון עם שר התורה: בכירי הבריאות מדברים. צפו

פרויקטור הקורונה הפרופ' סלמן זרקא משתף יחד עם הפרופ' רן בליצר על החלטתו בסוף השבוע של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי בעד חיסון הילדים, וכן, את תקוותם לאחר ההחלטה | צפו בתיעוד מרחובות בני ברק  

לאחר הדיון עם שר התורה: בכירי הבריאות מדברים. צפו
בכירי מערכת הבריאות ברחובות בני ברק צילום: באדיבות המצלם

בסוף השבוע לאחר דיון מעמיק, הורה הגר"ח קנייבסקי כי יש לחסן ילדים מגיל 5 ומעלה נגד נגיף הקורונה. בכירי הרופאים שהשתתפו בדיון אומרים כי חיסון הילדים יסייע להתמודדות של כלל האוכלוסייה עם הנגיף - פרופ' רן בליצר ראש מכון המחקר והחדשנות בכללית וראש קבינט המומחים ב'מגן ישראל' אמר לאחר הדיון: "רוב התחלואה כיום היא אצל ילדים, אנחנו מקווים להיענות גבוהה לחסן את הילדים בעקבות הוראתו של הרב קנייבסקי". 

פרויקטור הקורונה הפרופ' סלמאן זרקא שהספיק לבקר לפני מספר חודשים במעונו של שר התורה לקראת פתיחת מבצע החיסונים דאז, והגיע גם הפעם לדיון שנערך בסוף השבוע האחרון סיפר: "אני חושב שלאחר החלטת הרב, יש כאן בשורה חשובה לכלל האנשים - להתחסן ולהגן על עצמם". 

רופאו האישי של מרן הגר"ח קנייבסקי ד"ר משולם הרט הביע את התרשמותו מהפסיקה החד משמעית ואמר כי: "הדברים הוצגו לפניו בצורה ברורה, והוא אמר בצורה חד משמעית לא רק שהוא אמר אלא הוא גם המליץ בצורה ברורה לחסן את הילדים, ואם ירצה השם יהיה מזה רק תועלת, וכולנו נשמח לשמוע שכל הילדים מחוסנים". 

הרב קנייבסקי בית הרב קנייבסקי פרופ' רן בליצר סלמאן זרקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד