ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הבלון המושיע

החזר רק בתום התקופה: שיטת ההלוואות שמשנה את כל מה שהכרנו

זקוקים להלוואה זריזה? אין לכם אפשרות לקבל הלוואה מהבנק? יש לכם נכס בבעלותכם שאינו משועבד? באפשרותכם לקחת הלוואת בלון זריזה כנגד שיעבוד הנכס ולשלם את כל הסכום רק בסיום התקופה!

החזר רק בתום התקופה: שיטת ההלוואות שמשנה את כל מה שהכרנו
אילוסטרציה צילום: Yossi Zamir/Flash90

מה זו הלוואת בלון? הלוואה לכל מטרה בה אתה מקבל את הכסף היום ומשלם את כל ההחזר, ריבית + קרן בתשלום אחד - לאחר 24 חודשים. ולכן השם "הלוואת בלון" – הבלון מתפוצץ לאחר תקופה של 24 חודשים, אתם משלמים את כל סכום ההחזר בתשלום אחד.

אילו סכומים אפשר לקחת בהלוואה? החל מ-100 אלף שקל ועד ל-60% מגובה שווי הנכס המשועבד. לדוגמא: אם יש לכם נכס בשווי של מיליון שקלים, תוכלו לקבל הלוואה עד 600 אלף שקלים.

האם אפשר לקחת הלוואה על הנכס אם כבר לקחתי הלוואה? כן, בתנאי שלא עוברים את תקרת ה-60%. לדוגמא: אם יש לכם נכס בשווי מיליון שקל ולקחתם הלוואה בשווי של 300 אלף, תוכלו לקחת הלוואה נוספת בשווי של עד 300 אלף.

מה הקאץ'? רק נכס עם שיעבוד מלא או שיש עליו עיקולים לא יוכל לקבל עבורו הלוואה. זה הקאץ' היחיד.

מה משך ההלוואה? 24 חודשים. אין החזר חודשי.

למי זה מתאים? למי שמחפש הלוואה מיידית ולא רוצה לחכות לתהליכים האיטיים בבנק, וגם למי שלא יכול לקחת הלוואה מהבנק ורוצה לקחת הלוואה מגוף חוץ בנקאי, ה-BDI שלו נמוך ומחפש הלוואה עם ריבית סבירה.

מי לא יכול לקבל את ההלוואה? נכס עם שיעבוד או שיש עליו עיקולים לא יוכל לקבל הלוואה

מדוע כדאי לקחת הלוואה מגוף חוץ בנקאי? זריזות בהליך קבלת ההלוואה, תקשורת ישירה, בדיקה מול מספר גופים במקביל, שירות ברמה הגבוהה ביותר!

מה קורה אם לא הצלחתי לקבל את ההלוואה? אנחנו מחזירים לך את דמי השירות ששילמת! כן כן, הבנתם נכון: אם לא הצלחנו להשיג עבורכם את ההלוואה, אתם מקבלים בחזרה את דמי השירות ששילמתם.

איפה זה כתוב? אתם חותמים על הסכם בו כתובים כל התנאים, כולל נושא החזר תשלום דמי הרצינות, במידה ולא קיבלתם הלוואה.

חברת מני גרופ בשיתוף עם יועצים מורשים בכירים מספקת לכם הלוואת בלון לכל מטרה כנגד שיעבוד הנכס לאחר שבדקנו את ההצעות הטובות ביותר. אנחנו שומרים איתכם על קשר ישיר לאורך כל התהליך!

רוצה לקבל מידע על הלוואת בלון כנגד שיעבוד הנכס? השאר פרטים>>


הלוואת בלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד