ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
החל ממחר

מרוקו משעה את כל הטיסות הנכנסות בגלל האומיקרון

מרוקו מודיעה כי בעקבות הווריאנט הדרום אפריקני, הטיסות הישירות לממלכה יושעו למשך שבועיים. המשמעות היא שלא ניתן להיכנס למדינה בפרק הזמן הזה

מרוקו משעה את כל הטיסות הנכנסות בגלל האומיקרון
אילוסטרציה צילום: unsplash

מרוקו משעה את כל הטיסות הנכנסות מרחבי העולם החל ממחר (יום שני) למשך שבועיים בגלל ההתפשטות המהירה של וריאנט הקורונה החדש המכונה 'אומיקרון' אשר מקורו בדרום אפריקה.

משרד החוץ של מרוקו פרסם בחשבון הטוויטר שלו כי "ההחלטה התקבלה כדי לשמור על ההישגים שהשיגה מרוקו במאבק במגיפה, ולהגן על בריאות האזרחים". עוד נאמר, כי "השעיית כל הטיסות הנכנסות לממלכה למשך שבועיים, תחל ממחר ביום שני, 29 בנובמבר 2021, החלטה זו מגיעה עקב התפשטות הגרסה החדשה של נגיף הקורונה".

מוקדם יותר, מרוקו הודיעה כי תגביל את הכניסה לאזרחים מדרום אפריקה, במאמץ לבלום את התפשטות הגרסה החדשה.

כזכור, מרוקו שמרה על גבולותיה סגורים במשך חודשים בשנת 2020 בגלל המגיפה, מחשש שמערכת הבריאות שלה לא תוכל להשתלט על כמות חולים גדולה.

בממלכה בצפון אפריקה נרשמו שיעורים גבוהים של הידבקות, אך היא גם השיקה מבצע חיסונים מהיר, כאשר 66% מאוכלוסייתה קיבלה לפחות מנה אחת. כך דיווחה סוכנות הידיעות AP.

השעיית הטיסות הייתה בין ההגבלות הדרמטיות ביותר מבין ההגבלות הרבות שהוטלו על ידי מדינות רבות ברחבי העולם כשהן נאבקות להאט את התפשטות גרסת האומיקרון. החוקרים מודאגים מכך שהיא עשויה להיות עמידה יותר להגנה שמספקות החיסונים.

מרוקו איסור טיסה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד