י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מעמד בחצות הליל

בחצות הלילה: הסגולה המסתורית והבדוקה למעוכבי השידוך

בחצות ליל יום המסוגל "זאת חנוכה", תתקיים הסגולה הנוראה למעוכבי זיווג ומצפי ישועה על ידי מאות לומדי "רינה של תורה" • בסגולת הקודש של תפילה על המצפים לישועה ללא שיידעו שמתפללים עבורם, נושעו ב"ה בשנה האחרונה מאות שהקימו את ביתם • התפילה תתקיים על ציונו הקדוש של מרן החזון איש זיע"א וציון בעל הפלאות הסנדלר הקדוש זיע"א, לאחר סדר לימוד לזכות המבקשים ישועה

בחצות הלילה: הסגולה המסתורית והבדוקה למעוכבי השידוך
תפילה בציון החזו"א צילום: יח"צ

זו הישועה שלכם: בליל נר שמיני של חנוכה, חצות הליל של יום המסוגל "זאת חנוכה", יעתירו המוני בית ישראל בסדר הסגולה המיוחדת "תפילת חשאין" עם עמלי התורה שע"י "רינה של תורה", כפי שהורה וסמך ידו רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א: "גם אני הולך שם להתפלל".

בלחיצה כאן תזכו להיות שותפים לסגולה המופלאה>>>

סגולת הקודש של תפילת החשאין נודעה כאות ומופת, והיא תתקיים שנים עשר חודשים בדיוק לאחר הלילה הנשגב של זאת חנוכה תשפ"א, ממנו מאות בתים בישראל נושעו והוקמו למזל טוב בכוח התורה והתפילה אשר בס"ד הושיעה רבים. סדר התפילה המתוקן במיוחד לעת הזאת, מסוגל ונודע מאד בזכות "תפילת החשאין" - מוזכרים בו שמות המצפים לישועה ללא שיידעו שמתפללים עבורם, כמבואר אשר הדבר מעורר זכות מיוחדת.

ישועות רבות, גלויות ומוכחות נודעו מקרב השמות שהוזכרו במעמד תפילה מיוחדת ונדירה זאת, מהם מקרים קשים וכואבים ביותר של מעוכבי זיווג, ופורסמו זה מכבר בקרב המוני ישראל כסגולה בדוקה ומנוסה לפליטת ישועה ולהקמת בית נאמן בישראל. כמקובל וכנהוג להרבות כוח התורה לזכות המבקשים קודם שייגשו בתפילה, מאות האברכים יעתירו בתפילה המיוחדת המתוקנת למעמד לאחר סדר לימוד של ג' שעות בתענית דיבור. לאחר זאת יצטרפו להמוני בית ישראל שיעתירו ברחמים פני שוכן מעונה בכוח הזמן הקדוש והמסוגל, בכוח התורה, בכוח סגולת הקודש ובכוח מקחם של צדיקים וקיום דבריהם, בביהמ"ד לדרמן בראשון מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א. לפני התיבה יעתירו בנו חביבו הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי שליט"א, הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א, וראש הכוללים הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א.

תפילת החשאין המתוקנת במיוחד לזמן מסוגל ומקודש זה בבקשה ובהעתרה באווירה המיוחדת של בקיעת שערי שמים, אשר שמעה יצאה למרחוק כאות ומופת ע"י הנצרכים לזיווג שהוזכרו שם ונושעו בס"ד, תתקיים על ציונו הקדוש של מרן החזון איש זיע"א וציון בעל הפלאות הסנדלר הקדוש זיע"א. משלחת מצומצמת מעמלי התורה יעמדו ויעתירו בעד כל המוזכרים הנזקקים לישועה, בראשות רבותינו הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א אשר ישפכו שיח לבקש רחמים בעת רצון מסוגלת זו.

מהנהלת "רינה של תורה" נמסר כי הציבור מתבקש שלא להגיע לבית החיים בשעת תפילת החשאין המסוגלת. שמות להזכרה במעמד הקדוש ניתן למסור כאן >>>

מעוכבי שידוך מעוכבי זיווג זיווג הגון רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד