י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נשות ואנשי כותל אמיתיים"

"ניצל הזדמנות": תמיכה ברב הכותל בנוכחות שר הביטחון

הרב הראשי הגר"ד לאו הדליק נר ראשון של חנוכה בכותל המערבי, בנוכחות רב הכותל הגר"ש רבינוביץ ושר הביטחון בני גנץ. הרה"ר אמר על רקע מאבק הרפורמים: "זו ההזדמנות לחזק את ידיו של ידידי רב הכותל המערבי הגאון הרב שמואל רבינוביץ אשר מזמין את כולם להגיע תוך שמירה על נהלי והרגלי המקום בהתאם לקדושה הראויה"

"ניצל הזדמנות": תמיכה ברב הכותל בנוכחות שר הביטחון
הגר"ד לאו בהדלקת נר ראשון של חנוכה בכותל המערבי צילום: באדיבות המצלם

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו נשא הערב (ראשון) דברים בכותל המערבי לרגל הדלקת נר א' דחנוכה, והשמיע דברי חיזוק ברב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, על רקע המאבק של הארגונים הרפורמיים נגדו.

בהדלקת הנר, שנערכה ברחבת הכותל המערבי, השתתפו רב הכותל, שר הביטחון בני גנץ, אישי ציבור ומאות אנשים.

"אנו נמצאים כאן ברחבת הכותל המערבי קרובים מאד מאד למקום המקודש ביותר של העם היהודי, הר הבית, ואנחנו עוד לא זוכים להדליק שם את המנורה אלא רק כאן את החנוכה. אנו עומדים כאן בתפילה ובתקווה שנדע תמיד לשמור על מסורת יחד", אמר הרב לאו.

"במקום הזה יש נשות ואנשי כותל אמיתיים", אמר הרב הראשי, "אלו שנמצאים כאן בכל יום, בכל שעה ובכל מזג אויר ושומרים ומכבדים את המקום אשר מזמין את כל העולם כולו כפי שנאמר 'כי ביתי בית תפילה ייקרא לכל העמים'".

הרב הדגיש: "מזמינים את כולם לכאן להרגיש בבית בצורה מכובדת ומכבדת תוך שמירה על קדושתו של הכותל המערבי".

"זו ההזדמנות לחזק את ידיו של ידידי רב הכותל המערבי הגאון הרב שמואל רבינוביץ אשר שומר על קדושת המקום ובהכנסת אורחים מאירת פנים לכולם, מזמין את כולם להגיע תוך שמירה על נהלי והרגלי המקום בהתאם לקדושה הראויה", דברי הגר"ד לאו.

הרב דוד לאו הרב שמואל רבינוביץ בני גנץ הכותל המערבי רפורמים בכותל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד