י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יש מחליף

האלוף רוני נומה מסיים את תפקידו כפרויקטור נתב"ג

האלוף במילואים רוני נומה ששימש בגל הראשון - בתפקיד פרויקטור הקורונה של בני ברק, ולאח"כ של הערים החרדיות כולן, מסיים את תפקידו כממונה הקורונה של נתב"ג • מחליפו: מנהל נמל התעופה ב-10 השנים האחרונות - שמואל זכאי 

האלוף רוני נומה מסיים את תפקידו כפרויקטור נתב"ג
האלוף במיל' רוני נומה צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

חודשיים לאחר שאיים להתפטר, מסיים האלוף במיל' רוני נומה את תפקידו כממונה הקורונה בשדה התעופה נתב"ג. "ממשלת ישראל מודה לאלוף במיל' רוני נומה ששימש עד לאחרונה בתפקיד", צוין בהודעת משרד הבריאות. 

מי שייכנס לתפקידו הוא מנהל שדה התעופה ע"ש בן גוריון (נתב"ג), שמואל זכאי, שמונה לתפקיד 'ממונה הקורונה בנתב"ג'. מי שהחליטה על המינוי היא שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, בתמיכת ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ, שאף בירכו על מינויו ואיחלו לו הצלחה בתפקיד. 

זכאי, שמשמש מזה עשור כמנהל נמל התעופה בן גוריון, יתכלל את יישום נהלי הקורונה בנתב"ג בהתאם להחלטות קבינט הקורונה ולהנחיות משרד הבריאות. בעברו מילא זכאי שורה ארוכה של תפקידים בכירים בצה"ל.

בנוסף לכך, הודיעה שרת התחבורה על מינויו של סמנכ"ל מסופים ושדות התעופה הפנים ארציים ברשות שדות התעופה, יואב אורן, לממונה הקורונה במעברים היבשתיים הבינלאומיים.

כזכור, נומה, שסיים כעת את תפקידו כממונה הקורונה בשדה התעופה, איים לפני כחודשיים להתפטר מאותו התפקיד, אם מתווה הטיסות שהציע - אשר אמור היה לשנות את נושא הבידודים לחוזרים בחו"ל לא יתקבל. 

אז, סיפרו גורמים בממשלה כי נערכו שיחות אישיות עם נומה, ובהן הוא הביע מורת רוח על כך שחלק מהמלצותיו לא התקבלו. כמו כן טען האלוף במיל' כי אם מתווה הטיסות שהוא מציע לא יתקבל - אין לו סיבה להישאר. כאמור, כעת סיים נומה את תפקידו. 

האלוף רוני נומה מוכר לציבור החרדי בשל היותו פרויקטור הקורונה בעיר בני ברק במהלך הגל הראשון, כשלאחר מכן שימש בתפקיד פרויקטור הקורונה של המגזר החרדי כולו וקצר הצלחה בכך שהצליח להוביל לירידה בתחלואה במגזר.

רוני נומה שדה התעופה בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד