י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סערת איכוני השב"כ

העימות בממשלה: מה באמת רוצה אבידר?

החשד בקואליציה כלפי השר אלי אבידר התגבר, לאחר העימות עם רה"מ, וטוענים כי התפוצץ מסיבות לא ענייניות. האדם היחיד שככל הנראה יכול להשכין שקט הוא יאיר לפיד, שיבטיח לאבידר מקום במפלגתו

העימות בממשלה: מה באמת רוצה אבידר?
אלי אבידר צילום: דוברות הכנסת

המתנגד הגדול של נתניהו יעניק לו בחזרה את כס רשות הממשלה? פרשן 'חדשות 13', רביב דרוקר אומר הערב (ראשון) כי למרות ההתבטאויות הקשות של השר לתכנון אסטרטגי, אלי אבידר, נגד ראש הממשלה והאיומים כי העברת חוק איכון שב"כ לא תעבור בשתיקה, בסביבתו מבהירים כי הוא לא יפיל את הקואליציה הנוכחית.

לדברי דרוקר, בסביבתו של אבידר שומרים על עמימות כלשהי, ייתכן כדי להשאיר אופציה לפיה אבידר יתפטר מהממשלה וישמש לשון מאזניים מהכנסת ומשם לייצר כאב ראש לא קטן לקואליציה.

פרשן 'חדשות 13' מדווח כי בקואליציה סבורים שהלחץ שמפעיל כעת השר אבידר הוא במטרה לנער את לפיד, שימצא עבורו תפקיד אחר משר המודיעין שבסוף לא הגיע אליו ונשאר אצל אלעזר שטרן.

לפי דרוקר, השר אבידר לא נוהג כמעט להשמיע את קולו בישיבות ממשלה והעובדה שכעת הוא מרים את קולו בסוגיית איכוני השב"כ, מלמדת את בכירי הקואליציה כי מניעיו של אבידר אינם ענייניים.

עוד מסביר דרוקר מפי גורמים בממשלה שהמתקפה החריגה של ראש הממשלה בנט נגד אבידר הבוקר בישיבת הממשלה, הגיעה בגלל הזעם של בנט על הדברים שאמר נגדו השר אבידר במהלך סוף השבוע.

 

 

אלי אבידר נפתלי בנט רביב דרוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד